کد خبر: 700150
تاریخ انتشار :

اخبار منتشر شده در رسانه خبری ویدئویی تماشا انلاین

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در طول هفته گذشته، سایت خبری ویدئویی تماشا آنلاین با انتشار اخبار مهم، تلاش کرد تا مخاطبان خود را در جریان خبرهای مهم نگه دارد. این پایگاه خبری از یک تکنیک نوین برای ارائه اطلاعات به صورت ویدئویی استفاده نموده است که این روش باعث ساده‌تر و جذاب‌تر شدن فرآیند آگاهی از اخبار برای مخاطبان می‌شود. با انتقال اطلاعات به صورت تصویری، فرآیند ارائه و اخبار به شکلی جذاب تبدیل می‌شود. در ادامه، به تعدادی از اخبار مهمی که در طول هفته گذشته منتشر شدند، خواهیم پرداخت.

  1. ویدیویی ناب از غروب دل‌انگیز خورشید در جزیره کیش : طلوع و غروب خورشید در جزیره مرجانی و دوست داشتنی کیش، یکی از رویایی‌ترین اتفاقاتی است که در سفر ایرانگردان به این جزیره دل‌انگیز با مناظری رنگارنگ و دلنشین، رخ داده و بسیارند کیش‌گردهایی که مشتاق عکس‌برداری‌های خاطره‌انگیز از غروب دلفریب جزیره محبوب خلیج همیشه فارس هستند.
  2. هتل هواپیمای معلق و رویایی در آسمان : هتل معلق در آسمان هواپیمای اسکای کروز 5000 نفره با ویو لابی 360 درجه شیشه ایی و استفاده از انرژی هسته ایی برای موتور ها یک تجربه فوق‌العاده برای سفر.
  3. فرار غیرانسانی راننده بعد از تصادف با زوج موتورسوار در کیش: راننده خودروی هایس در جزیره کیش، با یک زوج موتورسوار تصادف کرد و در حرکتی غیرانسانی به جای کمک به این زوج، از صحنه حادثه فرار کرد. 
  4. کیش پهلوی؛ چرا می‌گوییم پهلوی‌ها دزد بودند؟: رضا پهلوی روزی که به قدرت رسید هیچ نداشت، اما بعد از مدت کوتاهی به یکی از بزرگترین ملاکان ایران تبدیل شد. طوری که مجبور شد برای مدیریت اموال و املاکش، اداره‌ای با چندین کارمند ایجاد کند
  5.  دختر بچه اصفهانی جان پدرش را نجات داد: روابط عمومی اورژانس اصفهان می گوید: حوالی ظهر روز شنبه یازدهم آذرماه ۱۴۰۲، در میان تماسهای تلفنی ۱۱۵، دختربچه ای با گریه برای پدر خود که دچار درد قلبی شده است درخواست کمک می کند و ضمن پاسخ به سوالات کارشناس اورژانس، نیروهای امدادی اورژانس را بر بالین پدر خود میبرد.
  6. هدیه کیش به ایران: مدرن‌ترین فرودگاه کشور را بشناسید: یانجین یک شهر در کشور چین در استان یونان است که به باریکترین شهر چین معروف است که از هر دو طرف توسط کوهای شیب دار احاطه شده با رود خانه ای که از وسط شهر میگذرد. این شهر ۱٬۴۱۶ کیلومتر مربع مساحت و ۴۵۳٬۰۹۶ نفر جمعیت دارد.

رسانه تماشاآنلاین در چند روز اخیر با انتشار اخبار جدید و به روز، مخاطبان خود را در جریان جدیدترین رویداد ها در ایران و جهان قرار داد. در این خبرها، به جدیدترین‌اخبار گردشگری ، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در سراسر جهان پرداخته شد. این سایت با استفاده از روش نوین ارائه خبرها به صورت ویدئویی، دستیابی به آگاهی از این حوادث را برای مخاطبان ساده‌تر و جذاب‌تر کرد. با استفاده از تأثیرگذاری ویدئوها، تماشا آنلاین توانست خبرهای جدید و مهم را به شیوه‌ای جذاب و به مخاطبان خود ارائه دهد. این پایگاه خبری با تأکید بر اهمیت ارائه محتوای جذاب و قابل اعتماد در دنیای اطلاعات، نقش مهمی را در جامعه ایفا کرده است و با این روش جذاب خبر را ارائه می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها