کد خبر: 706505
تاریخ انتشار :

نکاتی صنعتی در مورد موتور گیربکس SEW

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نکاتی صنعتی در مورد موتور گیربکس SEW

قیمت گیربکس چند است؟ نحوه عملکرد گیربکس‌های SEW به چه صورت است؟ ممکن است شما عزیزان هم با این سوالات مواجه شده باشید. در ادامه مطلب به بحث در مورد این محصول می‌پردازیم. گیربکس SEW یکی از تجهیزات کاربردی است که در زمینه‌های صنعتی، تولیدی، حمل و نقل، بسته‌بندی، فراوری و ... کاربرد بسیار زیادی دارد.

در ساخت این محصول از تکنولوژی‌های به روز استفاده شده است که باعث می‌شود آلودگی صوتی کمتری داشته باشد و در عین حال طول عمر مفید آن افزایش پیدا کرده است. شما می‌توانید از این محصول برای اتصال به انواع موتورهای الکتریکی استفاده کنید.

گیربکس sew

ویژگی‌های گیربکس SEW

گیربکس SEW یکی از مدل‌های کاربردی گیربکس است که بر اساس گشتاور انتقالی آن، جنس و ابعاد مناسب را برای بدنه و اجزای آن در نظر می‌گیرند. در طراحی این محصول از خصوصیات ویژه استفاده شده است؛ به‌گونه‌ای که باعث شده بسیار منحصربه‌فرد طراحی شود. برخی از ویژگی‌های مهم در مورد این محصول عبارت است از:

  • شما می‌توانید این مدل گیربکس را به دو صورت پایه‌دار و فلنجی بر اساس شرایط محیطی خود انتخاب کنید.
  • الکترو گیربکس‌هایی که در ساختار این محصول استفاده شده است، کیفیت بسیار بالایی دارد؛ به همین دلیل جزو بهترین ویژگی‌ها محسوب می‌شود.
  • تمامی مشتریان با توجه به نیاز و شرایط خود می‌توانند برای ساخت و طراحی مناسب این دستگاه اقدام کنند و در شرایط مختلف کاربرد دارد.
  • قیمت گیربکس نسبت به ویژگی‌های منحصر به فرد و قابلیت‌های خاصی که دارد، بسیار مناسب است.
  • معمولا بدنه این مدل گیربکس‌ها را از جنس چدن ریخته‌گری می‌کنند و شفت آن با استفاده از فولاد ضد زنگ طراحی می‌شود. همچنین توجه داشته باشید که برخی از اجزای داخلی آن از جنس آلومینیوم تولید شده‌اند.
  • شما می‌توانید این تجهیزات را به دو صورت افقی و عمودی و بر اساس نیاز خود نصب و راه‌اندازی کنید.
  • این محصول را در انواع ولتاژ و جریان‌های مختلف طراحی می‌کنند که با توجه به نرخ بازدهی آن ولتاژ و جریان در محیط مورد نظر بهترین مدل را انتخاب کنید.
  • یکی از مشخصات بسیار مهم که در مورد خرید گیربکس باید به آن توجه داشته باشید، این است که حداکثر توان متغیر آن را در نظر بگیرید. توان این محصول بین ۰.۱۲ تا ۲۵ کیلووات تغییر می‌کند.
  • حداکثر گشتاور خرید گیربکس متغیر است و شما باید بر اساس مدل گیربکس گشتاور آن را در نظر بگیرید.

کاربردهای مختلف گیربکس SEW در صنعت

گیربکس SEW جزو کاربردی‌ترین گیربکس موجود در صنعت است که کاربردهای مختلف را به خود اختصاص داده است. این محصول را در زمینه‌های مختلف استفاده می‌کنند که برخی از مهم‌ترین کاربردهای آن عبارت است از:

  • یکی از مهمترین کاربردهای گیربکس SEW در پالایشگاه است.
  • با توجه به اینکه در ساخت این محصول از مواد اولیه باکیفیتی استفاده شده است، پس اکثر کارخانجات برای اینکه گیربکس مناسب برای انواع عملیات‌های خود را خریداری کنند، این محصول را ترجیح می‌دهند.
  • خرید گیربکس پیشتاز در صنایع گوناگون محسوب می‌شود و جزو معتبرترین برندهای بین المللی بازار شناخته شده است.

گیربکس شافت مستقیم

قیمت گیربکس مدل SEW

ممکن است قبل از اینکه برای خرید گیربکس اقدام کنید، قصد داشته باشید که با قیمت نهایی آن آشنا شوید. اما در نظر بگیرید که عوامل مختلفی در قیمت نهایی این محصول تاثیر دارند که برخی از مهمترین این عوامل عبارت است از:

  • از مهم‌ترین عوامل آن می‌توان به نوع برند محصول اشاره کرد. برندهایی که در ساخت این محصول از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کنند، بدون شک محصول با کیفیت را طراحی می‌کنند و در نتیجه قیمت محصول آن‌ها در بازار مصرف افزایش پیدا می‌کند.
  • وجود دنده صنعتی این محصول باعث می‌شود که به طور مستقیم قیمت محصول شما بیشتر شود.
  • هنگامی که شما گیربکس SEW را به صورت کوبل شده یا جداگانه موتور و گیربکس خریداری می‌کنید، قیمت‌ها بسیار متفاوت است. شما باید به ورودی الکترو گیربکس و گیربکس خود با توجه به اندازه فلنج، سردنده، شافت و ... توجه داشته باشید و درصورتی‌که با هم هماهنگی دارند برای خریداری آن اقدام کنید. معمولا گیربکس‌های کوبل شده قیمت پایین‌تری دارند.
  • برخی از گیربکس‌ها دارای ترم، پایه، فلنج و ... هستند که با توجه به هر یک از این شرایط که محصول شما به آن تجهیز می‌شود، قیمت‌ها کاهش یا افزایش پیدا می‌کند.
  • یکی از عواملی که به طور مستقیم در تعیین قیمت نهایی گیربکس آویز SEW تاثیر دارد، وضعیت نرخ ارز است که بر اساس آن قیمت انواع محصولات صنعتی وارداتی تعیین می‌شود. پس تغییر نرخ ارز به‌طور مستقیم قیمت محصول شما را هم تغییر می‌دهد.
  • یکی از عوامل دیگری که تاثیر زیادی در قیمت نهایی محصول دارد، این است که دستگاه شما به‌صورت کارکرده است یا نو. در صورتی که یک محصول کارکرده را خریداری کنید، بدون شک قیمت تهیه آن هم کاهش پیدا می‌کند؛ اما محصولاتی که نو هستند معمولاً قیمت بالاتری دارند.
  • استاندارد ATEX جزو مواردی است که روی قیمت نهایی گیربکس تاثیر بسیار زیادی دارد. معمولاً این مدل گیربکس‌ها را مشتریانی انتخاب می‌کنند که در شرایطی با پتانسیل آتش سوزی بالا کار می‌کنند. به همین دلیل در گیربکس‌هایی که این استاندارد وجود دارد، معمولا قیمت محصول بالاتر می‌رود.
  • از عوامل بسیار مهم دیگر می‌توان به استاندارد IP66 اشاره کرد که با توجه به این قابلیت شما می‌توانید در شرایطی که رطوبت و آب بالا است، از این محصول استفاده کند. در نتیجه با توجه به این ویژگی، قیمت گیربکس بیشتر می‌شود.

نحوه خرید گیربکس SEW

خرید گیربکس با توجه به اینکه در صنایع و کارخانجات جزو تجهیزات اساسی محسوب می‌شود، یک فرایند بسیار مهم است که شما باید شرایط محیطی، مکان نصب، سایز و ابعاد دستگاه، سرعت و توان ورودی و خروجی آن را به‌طور دقیق بررسی کرده و با توجه به نیاز خود بهترین دستگاه را خریداری کنید.

در این زمینه توصیه می‌شود که با بهترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان در ارتباط باشید تا بتوانید محصولی را خریداری کنید که از کیفیت و کارایی آن مطمئن شوید. یکی از بزرگترین و بهترین توزیع کنندگان گیربکس SEW مجموعه آگما است. قیمت گیربکس شافت مستقیم این مجموعه بسیار مناسب و منصفانه است.

مجموعه اگما یکی از بزرگترین و برترین عرضه کنندگان انواع الکتروپمپ و گیربکس‌های مختلف است که تمامی محصولات آن‌ها در کیفیت بسیار بالا عرضه می‌شوند. این مجموعه تمامی تجهیزات صنعتی را در برندهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند که تمامی محصولات آن‌ها همراه با خدمات پس از فروش ارائه داده می‌شوند و شما می‌توانید از محصول خریداری شده خود اطمینان کامل داشته باشید.

همچنین با پشتیبانی‌هایی که این مجموعه در اختیار شما قرار داده است، می‌توانید برای خرید بهترین محصول تصمیم خود را نهایی کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها