کد خبر: 730726
تاریخ انتشار :

گزارش زنده: ایران 0 - قطر 1

شلیک تماشایی المعز علی به طاق دروازه ایران رفت تا قطر در دقیقه 19 با یک گل پیش بیفتد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

گزارش زنده: ایران 0 - قطر 1
 

 

ملی پوشان فوتبال ایران هشت ماه پس از شکست تلخ و غیرمنتظره در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر، امشب در مسیر جام جهانی 2026 به مصاف این تیم رفتند و انگیزه زیادی دارند تا انتقام آن باخت را بگیرند و در چهارمین دیدارشان در مرحله مقدماتی 10 امتیازی شوند، اما در آن سوی میدان نیز عنابی‌ها پس از اینکه نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها را پنج روز قبل به دست آوردند، اکنون روحیه بالایی دارند تا بتوانند دومین برد متوالی را کسب کنند.

 

گزارش لحظه به لحظه "ورزش سه" از دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر را در همین صفحه دنبال کنید:

 
 

 مرحله نهایی از دور مقدماتی جام جهانی 2026 - قاره آسیا - گروه A - هفته چهارم

 

سه‌شنبه: 1403/07/24 - ساعت 19:30 - ورزشگاه راشد دبی

 

 داور: یوسوکی آراکی (ژاپن) / کمک‌ها: جون میهارا و کوتا واتانابه / داور چهارم: کاساهارا هیروکی / داوران وی‌ای‌آر: آروناوا هاتاچاریا (هند) و محمد رودزالی (مالزی)

 

 تیم ملی ایران

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی، سید محمد کریمی، محمد محبی، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون

 

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 تیم ملی قطر

مشعل برشم، لوکاس مندز، بوعلام خوخی، طارق سلمان، عبدالکریم حسن، عبدالعزیز حاتم، احمد فتحی، جاسم جابر، ادمیلسون جونیور، اکرم عفیف و المعز علی

 

سرمربی: مارکز لوپز

کرنومتر لحظات حساس:

ثانیه 15: توپ‌گیری عالی بازیکنان ایران و پاس در عمق سردار آزمون به مهدی طارمی رسید که ضربه چیپ این بازیکن با واکنش مشعل برشم و در ادامه ضربه سر قایدی به بیرون رفت؛ البته کمک داور دوم در این لحظه آفساید مهاجم ایران را گرفته بود.

 

دقیقه 2: پاس رو به جلوی اکرم عفیف در سمت چپ زمین و ارسال سرضرب عبدالکریم حسن پس از برخورد به میلاد محمدی تغییر جهت داد و در دستان بیرانوند جای گرفت.

دقیقه 2: محبی فرصت عالی گلزنی در سمت راست محوطه جریمه به دست آورد که فرار سریع او پشت مدافعان قطر و شوت زمینی این بازیکن ثمری نداشت و با اختلاف زیاد از دروازه حریف رد شد.

دقیقه 4: شوت نورافکن از ضربه ایستگاهی ثمری نداشت و به بیرون رفت.

 

دقیقه 20: محمد محبی نفوذ خوبی از سمت راست زمین انجام داد، اما پاس عجیب او کاری کرد تا موقعیت ایران از دست برود.

دقیقه 21: مهدی قایدی دفاع قطر را بهم ریخت و از سمت چپ محوطه جریمه وارد شد که شوت زمینی او از زاویه بسته را مشعل برشم با پا دفع کرد.

دقیقه 21: شوت عجیب میلاد محمدی با فاصله زیادی از دروازه قطر به بیرون رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها