کد خبر: 687275
تاریخ انتشار :

۷ کشته و ۲ مفقود بر اثر جاری شدن سیل در الجزایر

صد آنلاین | سازمان پدافند غیرعامل الجزایر اعلام کرد که بر اثر بارش باران شدید و جاری شدن سیل در الجزایر، ۷ تن کشته و ۲ نفر دیگر ناپدید شده‌اند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش صد آنلاین ، سازمان پدافند غیرعامل الجزایر از جان‌باختن ۷ شهروند الجزایری و مفقودشدن ۲ شخص دیگر بر اثر بارش باران و جاری‌شدن سیل در این کشور خبر داد.

این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز یکشنبه، جسد بی‌جان ۴ نفر شامل ۲ مرد و ۲ زن از خودرویی که در دره الدالیه واقع در شهرک باب العسه در استان تلمسان به کام سیل کشیده شده بود، بیرون آورده شده است.

 

این نهاد الجزایری افزود: جریان سیل جسد ۳ نفر دیگر شامل ۲ زن و یک مرد را نیز به مناطق الدفلی و بن جراد در استان البیض واقع در جنوب غرب الجزایر کشانده است. علاوه بر این ۲ نفر دیگر نیز مفقود شده‌اند که عملیات جستجوی آنان در جریان است.

سازمان هواشناسی الجزایر روز جمعه در هشداری ویژه اعلام کرده بود که مناطق غربی الجزایر شاهد بارش باران و رعد و برق خواهد بود و میزان این بارش‌ها به بیش از ۴۰ میلیمتر خواهد رسید.

شهرهای مختلف الجزایر از دیروز شنبه، شاهد تحولات هواشناسی بوده و سازمان هواشناسی الجزایر نیز سطح هشدار را به نارنجی افزایش داده و اعلام کرده که ۷ استان البلیده در شمال، تلمسان، وهران و عین تموشنت در غرب و تمنراست، عین قزام و برج باجی مختار در جنوب این کشور شاهد بارش باران خواهند بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها