کد خبر: 708362
تاریخ انتشار :

شهرک نشینان صهیونیست: از ۲۰۰ روز آوارگی خسته شده‌ایم

شهرک نشینان صهیونیست‌ پس از بیش از ۲۰۰ روز آوارگی از محل سکونت خود در شمال فلسطین اشغالی زیر ضربات حزب الله لبنان گفتند که از این وضعیت خسته شده اند اما برای بازگشت امنیت ندارند.

شهرک نشینان صهیونیست: از ۲۰۰ روز آوارگی خسته شده‌ایم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، رئیس صهیونیست شورای موسوم به «ماروم هجیلیل» گفت که شهرک نشینان صهیونیست‌ خواهان بازگشت به مناطق زندگی خود هستند زیرا بیش از ۲۰۰ روز است که (آواره شده) و در هتل‌ها و اماکن دیگر به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها از این اوضاع خسته‌ شده‌اند، گفت: بدون ایجاد امنیت واقعی، آن‌ها به مناطق زندگی خود باز نمی‌کردند.

روز گذشته شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: تجاوز به غیرنظامیان لبنانی معادلات را تغییر نخواهد داد و منجر به بازگشت شهرک‌نشینان به خانه‌هایشان نمی‌شود و دشمن را از واقعیت شکست خارج نخواهد کرد.

شیخ قاووق اضافه کرد: جبهه‌های پشتیبانی در لبنان، عراق و یمن تنها در صورت توقف تجاوزها علیه غزه، متوقف خواهند شد.

اخیرا شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد با گذشت بیش از ۶ ماه از جنگ علیه نوار غزه، ۴۰ درصد از ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی که به مناطق دیگری انتقال داده شدند، از ترس حملات حزب الله به بازگشت به این مناطق فکر نمی‌کنند.

بر اساس این گزارش، همچنین ۲۷ درصد از کسانی که شغل‌ آزاد دارند، به این فکر می کنند که فعالیت‌های تجاری خود را به طور دائم از شمال به مناطق دیگری انتقال دهند.

رسانه های رژیم صهیونیستی در گزارش هایی اعلام کردند که ۷۳درصد از اصحاب مشاغل آزاد در شمال سرزمین های اشغالی اعلام کردند که از اکتبر گذشته تاکنون اوضاع اقتصادی در این مناطق بدتر شده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از گروه‌های مقاومت و کاهش فشار بر آنها در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها