کد خبر: 712338
تاریخ انتشار :

کشته شدن ۲ نظامی صهیونیست درپی عملیات مقاومتی در نابلس؛ جنایت علیه رفح ادامه دارد

صد آنلاین | رژیم صهیونیستی در روز های اخیر در میانه سکوت جوامع بین‌المللی دستورکار جدیدی از جنایت کاری را در مناطق مختلف غزه و کرانه باختری به اجرا گذاشته و نمایش می‌دهد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش صد آنلاین ،  جنایت بیش از هفت ماهه رژیم صهیونیستی علیه غزه با تشدید بمباران رفح در جنوب این منطقه وارد مرحله مرگ‌بارتری شده است.

در عین حال، کرانه باختری نیز شاهد تشدید یورش ها و جنایت های ارتش رژیم صهیونیستی است.

-نظامیان صهیونیست ساعات گذشته به جنوب نابلس، البیره، طوبس، رام‌الله، الخلیل و طولکرم یورش بردند؛ ارتش رژیم صهیونیستی در یورش به رام‌الله از گاز اشک‌آور استفاده کرد؛ گزارش‌ها از درگیری شدید میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در رام‌الله و نابلس حکایت دارند.

نظامیان صهیونیست همچنین به اردوگاه العروب در شمال الخلیل یورش بردند؛ درگیری میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی به مجروح شدن شماری از فلسطینی‌ها منجر شد؛ یک پهپاد رژیم صهیونیستی نیز اردوگاه بلاطه در نابلس را هدف قرار داد.

-خبرگزاری فرانسه به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۲ صهیونیست بر اثر عملیاتی مقاومتی در کرانه باختری خبر داد؛ ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲ نظامی کشته شده هدف یک عملیات مقاومتی در شرق نابلس قرار گرفتند.

-حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات مقاومتی در نابلس پاسخی طبیعی به جنایت‌های دشمن بود.

-حملات رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف غزه ادامه دارد.

-اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه بمباران شد؛ بر اثر این بمباران چهار فلسطینی شهید و ۱۵ نفر مجروح شدند، ضمن اینکه شماری نیز ناپدید شدند.

-مناطق غربی و مرکزی رفح همچنان تحت فشار حمله‌های توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی قرار دارد؛ نظامیان صهیونیست ساختمان‌هایی را در شرق رفح منفجر کردند.

-شبکه هفت رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی این رژیم در جریان جنگ علیه غزه خبر داد؛ ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که یک نظامی این رژیم در جریان جنگ علیه مناطق شمالی غزه کشته شد و شمار تلفات نظامی در جنگ روز گذشته در شمال و جنوب نوار غزه به سه نفر رسید.

-رئیس‌جمهور چین ضمن اعلام حمایت از تشکیل کشور فلسطینی مستقل در مرز‌های ۱۹۶۷ تاکید کرد که رنج غیرنظامیان در غزه باید فورا متوقف شود.

-آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مجاورت شرق خان‌یونس به صدا درآمد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها