کد خبر: 712777
تاریخ انتشار :

۲ عملیات دیگر حزب‌الله علیه پایگاه‌های ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دو عملیات علیه نظامیان رژیم صهیونیستی انجام داده و تلفاتی به آن رژیم وارد کرده اند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز یکشنبه توانستند دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

حزب الله اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی و حمایت از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی پایگاه المرج رژیم صهیونیستی را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده و تلفاتی به اشغالگران وارد کرده است.

در بیانیه دیگر مقاومت اسلامی لبنان آمده است که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن، رزمندگان مقاومت اسلامی، تجمع نظامیان ارتش اسرائیل را در پایگاه «حدب یارون» با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کرده است.

در همین راستا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرده است که توهم موجودیت اسرائیل سقوط کرده و آزادی فلسطین از طریق مذاکره به دست نمی‌آید، بلکه از طریق سلاح، جهاد و مقاومت فلسطین و جنبش‌های مقاومت حاصل می‌شود.

 شیخ قاسم خاطرنشان کرد که پایداری و مقاومت ملت فلسطین با وجود فداکاری‌ها و خون‌هایی که داده است، تنها راه پیروزی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها