کد خبر: 713815
تاریخ انتشار :

علی باقری: تهران و مسکو برای توسعه روابط دوجانبه مصمم هستند

سرپرست وزارت امور خارجه در گفتگویی تأکید کرد: ایران و روسیه عزم جدی و راسخ دارند تا در زمینه‌های مختلف همکاری‌های دوجانبه خود را توسعه دهند.

علی باقری: تهران و مسکو برای توسعه روابط دوجانبه مصمم هستند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه ایران در گفتگو با خبرگزاری روسی اسپوتنیک گفت که ایران و روسیه از تهدیدهای مشترک کشورهای ثالث علیه این دو کشور، فرصت‌های مشترکی برای توسعه روابط ایجاد کرده‌اند.

سرپرست وزارت امور خارجه ایران در مورد وضعیت کنونی روابط سیاسی بین تهران و مسکو گفت: ایران و روسیه دو همسایه هستند که روابط تاریخی و ریشه داری با هم  دارند. در طول سال‌های گذشته عرصه‌های روابط بین ایران و روسیه بسیار گسترش پیدا کرده، اما نکته مهم این است که تهدیدهای مشترک علیه این دو کشور، فرصت‌های مشترکی را پیش روی دو کشور قرار داده است و بر این اساس هر دو کشور عزم جدی و راسخ دارند تا در زمنیه‌های مختلف همکاری‌های دوجانبه خود را توسعه دهند.

وی افزود: از این رو روند رو به رشد همکاری‌های دو کشور نشان دهنده این است که رهبران دو کشور عزم راسخ دارند تا مناسبات بین دو کشور را مستحکم کنند و از همه فرصت‌ها برای انتفاع دو کشور و دو ملت بهره بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها