کد خبر: 721785
تاریخ انتشار :

نگرانی آمریکا از پاسخ سخت روسیه به اوکراین

دولت آمریکا نگران است که اوکراین به دلیل حمله نیرو های مسلح این کشور به منطقه کور سک با «پاسخی سخت» از سوی روسیه مواجه شود.

نگرانی آمریکا از پاسخ سخت روسیه به اوکراین
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش صد آنلاین، وال استریت ژورنال گزارش داد که دولت آمریکا نگران است که اوکراین به دلیل حمله نیروهای مسلح این کشور به منطقه کورسک با «پاسخی سخت» از سوی روسیه مواجه شود.

، وال استریت ژورنال گزارش داد که دولت آمریکا نگران است که اوکراین به دلیل حمله نیروهای مسلح این کشور به منطقه کورسک با «پاسخی سخت» از سوی روسیه مواجه شود.

این روزنامه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد: «مقامات ایالات متحده می‌ترسند که روسیه در پاسخ به عملیات کی‌یف، حمله‌ای گسترده به زیرساخت‌های حیاتی در اوکراین انجام دهد.»

طبق گزارش وال استریت ژورنال، خطرات تهاجم اوکراین به منطقه کورسک در این واقعیت نهفته است که نیروهای مسلح اوکراین به طور پیوسته مواضع خود را در تمام بخش‌های جبهه عملیات ویژه نظامی از دست می‌دهند.

به نوشته این روزنامه، هدف نهایی از حمله به منطقه کورسک همچنان نامشخص است، زیرا نیروهای اوکراینی به‌شدت ضعیف و فاقد سلاح‌های لازم هستند، در حالی که نیروهای کی‌یف «در دفع پیشروی روسیه با مشکل مواجه هستند».

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها