کد خبر: 723441
تاریخ انتشار :

ترامپ مناظره با هریس را زیر سوال برد؛ وضعیت نامزدها در ایالت‌های کلیدی

صد آنلاین | نامزد حزب جمهوری‌خواه آمریکا بار دیگر بی میلی خود را از حضور در مناظره با رقیب دموکرات اعلام کرد.

ترامپ مناظره با هریس را زیر سوال برد؛ وضعیت نامزدها در ایالت‌های کلیدی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش صد آنلاین،  دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه، گفت که احتمالا در مناظره روز ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) در شبکه‌ اِی‌بی‌سی شرکت نخواهد کرد.

ترامپ پیش از این موافقت کرده بود که در این مناظره با کامالا هریس، نامزد انتخاباتی حزب دموکرات و معاون رئیس‎جمهور آمریکا، شرکت کند.

وی با انتشار پیامی در رسانه اجتماعی خود نوشت: من امروز اخبار جعلی‌ اِی‌بی‌سی، مصاحبه مضحک و مغرضانه گزارشگر سبک‌وزن جاناتان کارلرا را با تام کاتن تماشا کردم و اکنون می‌پرسم چرا باید این مناظره را انجام دهم؛ مناظره با کامالا هریس در آن شبکه؟

مناظره ۱۰ سپتامبر تنها بحثی است که هر دو کمپین انتخاباتی به‌طور رسمی با یک شبکه به آن متعهد شده‌اند.

منتفی شدن حضور ایلان ماسک در کابینه احتمالی ترامپ

ترامپ می‌گوید ایلان ماسک، مالک ایکس و میلیاردر سرشناس آمریکایی، زمانی برای حضور در کابینه احتمالی وی در کاخ سفید ندارد، اما می‌تواند «مشاوره» ارائه دهد.

وی درباره ماسک در مصاحبه‌ای گفت: اکنون نگاه کنید، او کسب و کار‌های بزرگ را اداره می‌کند، بنابراین نمی‌تواند، من فکر نمی‌کنم بتواند وارد کابینه شود.

وضعیت نامزد‌های انتخاباتی در ۷ ایالت کلیدی آمریکا

براساس نظرسنجی‌ها، هریس اکنون نه‌تنها در انتخابات ریاست‌جمهوری در ایالت‌های نوسانی جایگاه خود را بهبود بخشیده، بلکه در واقع در ۳ ایالت حساس پیشتاز شده است.

با وجود این، پیشتازی هریس عمدتا در حاشیه خطای نظرسنجی‌ها قرار دارد و دموکرات‌ها نگران هستند که خطای نظرسنجی می‌تواند قدرت هریس را بیش‌ازحد ارزیابی کند.

ایالت‌های میدان نبرد، از جمله میشیگان، به دلیل کالج الکترال که به هر ایالت تعداد معینی از آرای الکترال براساس جمعیت اعطا می‌کند، نقش کلیدی در تعیین نتیجه انتخابات آمریکا ایفا می‌کنند.

نخستین مصاحبه رابرت اف.‌کندی پس از کناره‌گیری از رقابت

رابرت اف.کندی جونیور در اولین مصاحبه خود پس از کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی و حمایت از ترامپ، جزئیات جدیدی درباره گفت‌وگو‌های خود با رئیس‌جمهور سابق آمریکا ارائه کرد.

کندی بیانیه‌ای را طی یک مصاحبه اختصاصی در فاکس نیوز بیان کرد؛ وی گفت که کمپین او به دلیل سانسور رسانه‌ها نتوانسته جایگاه خود را به دست آورد.

کندی بیان کرد: برای من روشن شد که راهی برای پیروزی ندارم؛ ۱۶ ماه سانسور، از اینکه واقعا نمی‌توانم وارد هیچ شبکه‌ای به جز فاکس‌نیوز شوم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها