کد خبر: 725071
تاریخ انتشار :

مشاهده موشک AIM-۱۷۴B بر روی سوپر هو رنت/ عکس

صد آنلاین | در تصاویر فوق از ایستگاه هوایی نیروی دریایی (NAS) فال ون، یک جنگنده مول تی‌ رول F-۱۸E سوپر هو رنت از اسکادران VFA-۱۹۵ با لقب "the Dambusters" از کر یر ایر وینگ ۵ یا همان CVW-۵ که متعلق به ناو هواپیمابر یواس‌اس جورج واشینگتن (CVN-۷۳) مشاهده می‌شود.

مشاهده موشک AIM-۱۷۴B بر روی سوپر هو رنت/ عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش صد آنلاین،  در زیر بال سمت راست این جنگنده نسخه تمرینی موشک هوابه‌هوای دوربرد AIM-۱۷۴B با نام CATM-۱۷۴B و ۱ تیر موشک هوابه‌هوای کوتاه‌برد با سیکر تصویرساز فروسرخ AIM-۹X سایدویندر بلاک ۲ مشاهده می‌شود. در زیر ورودی هوای سمت راست آن نیز، یک موشک هوابه‌هوای میان‌برد هدایت فعال راداری AIM-۱۲۰C آمرام مشاهده می‌شود.

در زیر بال سمت چپ این سوپر هورنت، نسخه‌ای از AIM-۱۷۴B که در جزئیات نوارها با CATM-۱۷۴B و DATM-۱۷۴B متفاوت است و احتمالا نسخه عملیاتی آن باشد، قابل مشاهده است. همچنین ۲ تیر موشک هوابه‌هوای کوتاه‌برد با سیکر تصویرساز فروسرخ AIM-۹X سایدویندر بلاک ۲ در زیر و نوک بال چپ آن لود شده است.

در زیر بدنه این جنگنده F-۱۸E سوپر هورنت نیز یک مخزن سوخت اکسترنال با ظرفیت ۴۸۰ گالن مشاهده می‌شود. احتمالا مطابق معمول پاد نشانه‌گذاری پیشرفته AN/ASQ-۲۲۸ ATFLIR در زیر ورودی هوای سمت چپ نصب شده است. لازم به‌ذکر است که همچنان ۲ پایلون (پایلون‌های نزدیک به ریشه بال) از پایلون‌های این جنگنده همچنان خالی هستند.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها