کد خبر: 725297
تاریخ انتشار :

سفرهای رئیس طالبان گام مهمی در جهت تقویت وحدت در افغانستان

رئیس طالبان در سفر به ولایت‌های شمال، شمال غرب و شمال شرق افغانستان بر لزوم حفظ و تقویت وحدت ملی تأکید کرد.

سفرهای رئیس طالبان گام مهمی در جهت تقویت وحدت در افغانستان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان در ادامه دیدارهای ولایتی خود به ولایات شمال، شمال‌غرب و شمال‌شرق افغانستان از جمله بادغیس، فاریاب، جوزجان، سرپل، بلخ، سمنگان، بغلان، کندز، تخار و بدخشان سفر کرد.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط «الاماره»، آخندزاده در این دیدارها با مسئولان محلی، علما، بزرگان قومی و تعداد زیادی از مردم دیدار و گفتگو کرده است.

بیانیه می‌افزاید رئیس طالبان در ولایت بلخ با مسئولان، علما و بزرگان قومی طی دو نشست جداگانه دیدار کرد و ضمن قدردانی از اقدامات مسئولان این ولایت، آن‌ها را به ارائه خدمات بهتر به مردم تشویق کرد.

وی در شهر مزارشریف با اعضا و مسئولان شوراهای علمای ولایات شمال افغانستان نشست مشورتی داشت و خواست تا در راستای اتحاد و حل مشکلات مردم تلاش شود و آن‌ها را به حل اختلافات قومی و مردمی تشویق کرد.

رئیس طالبان افزود علما رهبران جامعه افغانستان هستند و باید در همکاری با مسئولان، در حل مشکلات مردمی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

بیشتر بخوانید

تأکید رئیس طالبان به افزایش اتحاد و دوری از تبعیض

رئیس طالبان: برای استحکام نظام از اختلاف دوری شود

دعوت رئیس طالبان از کشورها جهت مقابله با جنایات رژیم اسرائیل

بیانیه اظهار داشت آخندزاده در تالار مقام ولایت بلخ نیز با مسئولین ولایات سمنگان و بغلان نشست برگزار کرد و مشکلات این ولایات را شنید و به مسئولان مربوطه برای حل آن‌ها توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

وی در ادامه دیدارهایش از ولایات بادغیس، فاریاب، جوزجان، سرپل، قندوز، تخار و بدخشان نیز بازدید کرد و در آنجا نیز با مسئولان، علما و بزرگان قومی دیدار و بر وحدت و اتحاد بین اقوام تأکید کرد.


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها