کد خبر: 726013
تاریخ انتشار :

استفاده ارتش اسرائیل از پناهجویان آفریقایی برای جنگ در غزه

یک رسانه صهیونیستی فاش کرد که ارتش این رژیم، پناهجویان آفریقایی را در جنگ علیه غزه از نزدیک به یک سال گذشته تاکنون، به کار گرفته و به آنها وعده ارائه تسهیلات داده است.

استفاده ارتش اسرائیل از پناهجویان آفریقایی برای جنگ در غزه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که از ابتدای جنگ غزه گزارش‌های متعددی درباره استفاده رژیم صهیونیستی از مزدوران خارجی برای شرکت در جنگ منتشر شده بود، روزنامه عبری هاآرتص امروز در گزارشی فاش کرد که ارتش اسرائیل از پناهجویان آفریقایی برای جنگیدن در غزه استفاده می‌کند.

این رسانه به نقل از مقامات رژیم اشغالگر گزارش داد که ارتش اسرائیل از پناهجویان آفریقایی در ازای اعطای اقامت دائم در اسرائیل (فلسطین اشغالی) برای مشارکت در جنگ غزه استفاده می‌کند.

مقامات صهیونیست که به شکل غیر رسمی با هاآرتص صحبت می‌کردند، گفتند که این پروژه (استفاده از پناهجویان برای جنگ در غزه) به صورت سازماندهی شده و تحت هدایت مشاوران حقوقی ارتش و البته بدون در نظر گرفتن جنبه اخلاقی جذب پناهجو در حال اجراست.

روزنامه هاآرتص در ادامه اعلام کرد که تاکنون به هیچ یک از پناهجویانی که در جنگ غزه شرکت کرده‌اند، اقامت رسمی داده نشده است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر حدود 30 هزار پناهجوی آفریقایی که اغلب آنها جوان هستند در اراضی اشغالی زندگی می‌کنند و حدود 3500 سودانی اقامت موقت دارند.

این در حالی است که چندی قبل وب سایت انگلیسی میدل ایست آی در گزارشی اعلام کرد که ارتش اسرائیل از مزدوران خارجی برای شرکت در جنگ غزه استفاده می‌کند.

بر اساس این گزارش، انگلیس، آلمان، کانادا، روسیه، اوکراین، فنلاند و آفریقای جنوبی مهمترین منبع مزدوران خارجی برای اسرائیل هستند که در جنگ غزه شرکت کرده‌اند. همچنین به گفته ارتش اسرائیل، بیش از 23 هزار شهروند آمریکایی اکنون در رده‌های نظامی اسرائیلی فعالیت می‌کنند و حدود 10 درصد از تلفات جانی این ارتش از زمان جنگ غزه مربوط به همین آمریکایی‌ها بوده است. در ماه دسامبر گذشته یک قانونگذار فرانسوی اعلام کرد که بیش از 4000 شهروند فرانسوی طی جنگ غزه در ارتش اسرائیل فعالیت می‌کرده‌اند. همچنین در این جنگ هزار استرالیایی، هزار ایتالیایی و 400 هندی نیز مشارکت داشتند.

این رسانه انگلیسی گزارش داد که ارتش اسرائیل از مزدوران خارجی با حداقل سن 16 سال برای بسته‌بندی لوازم پزشکی و تهیه غذای نظامیان اسرائیلی استفاده می‌کند.

طبق این گزارش، مزدوران خارجی که در ارتش رژیم اشغالگر فعالیت می‌کنند و در جنگ غزه مشارکت کرده‌اند، همانند نظامیان صهیونیست از مصونیت از مجازات برخوردارند و به همین دلیل به راحتی دست به رفتارهای وحشیانه می‌زنند و با افتخار تصاویر وحشی‌گری‌های خود را منتشر می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها