کد خبر: 726196
تاریخ انتشار :

کرملین: بازی با آتش عواقب دارد

سخنگوی کرملین در واکنش به گزارش‌ها درباره ارتباط اوکراین با مظنون ترور نافرجام نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، گفت که «بازی با آتش عواقب دارد.»

کرملین: بازی با آتش عواقب دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با اشاره به گزارش‌ها درباره ارتباط مظنون سوءقصد اخیر به جان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد کنونی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، گفت که بازی با آتش عواقب خودش را دارد!

پسکوف در نشستی مطبوعاتی در پاسخ به اینکه نظر کرملین درباره این ارتباط و گمانه‌زنی رسانه‌ای چیست، گفت: فکر کردن به این موضوع وظیفه ما نیست بلکه سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا باید به آن رسیدگی کنند. به هر حال، بازی با آتش عواقب خاص خودش را دارد.

وی با اشاره به اینکه روسیه شرایط را در آمریکا از نزدیک رصد می‌کند، افزود: اوضاع پیرامون رقابت انتخاباتی در آمریکا پرتنش دنبال می‌شود.

دیپلمات روس همچنین مداخله این کشور در شرایط کنونی آمریکا را رد کرد. ترامپ دیشب در باشگاه گلف متعلق به وی در عمارتش در «پام بیچ» واقع در فلوریدا هدف قرار گرفت و جان سالم به‌در برد. اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) این حادثه را «تلاش برای ترور» توصیف کرده است.

مقامات اجرایی در فلوریدا گفته‌اند که مظنون، رایان وسلی روث نام و ۵۸ سال دارد و بیرون از زمین گلف ترامپ با یک قبضه سلاح «کلاشنیکف AK-۴۷» بازداشت شده است.

روث پیش‌تر به نیویورک‌تایمز گفته بود که اندکی پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، با هدف ترغیب مردم این کشور به جنگ برای کی‌یف، به اوکراین رفته بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها