کد خبر: 726599
تاریخ انتشار :

پیام رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق برای سید حسن نصرالله

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با صدور پیامی تلگرافی برای دبیر کل حزب‌الله، بر ایستادگی کنار ملت و مقاومت لبنان تاکید و اعلام کرد که تجاوزات تروریستی دشمن صهیونیستی، در چارچوب تلاش‌های آن برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های متوالی در جنگ است.

پیام رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق برای سید حسن نصرالله
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی حمله تروریستی سایبری رژیم اشغالگر به لبنان که منجر به شهادت ده‌ها نفر و زخمی شدن هزاران نفر گشت، شیخ «همام حمودی» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق پیام تسلیتی برای سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله فرستاد.

مضمون پیام رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق برای دبیرکل حزب الله به شکل زیر است:

« وَلَا تَهِنُوا فِی ابْتِغَاءِ الْقَوْمِ ۖ إِن تَکُونُوا تَأْلَمُونَ فَإِنَّهُمْ یَأْلَمُونَ کَمَا تَأْلَمُونَ ۖ وَتَرْجُونَ مِنَ اللَّهِ مَا لَا یَرْجُونَ ۗ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا. (و در راه تعقیب دشمن، (هرگز) سست نشوید! (زیرا) اگر شما درد و رنج می‌بینید، آنها نیز همانند شما درد و رنج می‌بینند؛ ولی شما امیدی از خدا دارید که آنها ندارند؛ و خداوند، دانا و حکیم است). (آیه 104 سوره النساء).

خدمت مجاهد بزرگ ما، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله که خداوند ایشان را حفظ کند.

ما به نمایندگی از مجلس اعلای اسلامی عراق، به شما و همه مردم برادر لبنان و خانواده‌های شهدا و مجروحان تسلیت عرض می‌کنیم. ما در کنار شما در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی و اقدامات تروریستی آن ایستاده‌ایم.

این اقدامات تروریستی دشمن صهیونیستی، بیانگر فروپاشی و میزان سقوط اخلاقی این رژیم در نتیجه شکست‌هایی است که طی یک سال جنگ نسل کشی و ویرانگر خود متحمل شد و در تلاش برای خروج از این باتلاق، از طریق گسترش تجاوزات و غرق کردن منطقه و جهان به همراه خود در جنگ‌هاست.

ما به قدرت، درایت و آمادگی مقاومت اسلامی ایمان داریم و خداوند متعال یاور و پشتیبان شماست.

خداوند شهدا را رحمت کند و به مجروحان شفای عاجل عنایت فرماید».

بعد از انفجار دستگاه‌های ارتباطی (پیجرها) در لبنان در روز سه‌شنبه طی حمله تروریستی سایبری رژیم اشغالگر، عصر دیروز چهارشنبه هم، مناطق مختلف لبنان شاهد انفجارهای مشابه در بی‌سیم‌ها و لپتاپ‌ها و ... بود.

در این میان وزارت بهداشت لبنان بامداد امروز (پنج‌شنبه) در تازه‌ترین بیانیه خود از افزایش شهدای انفجارهای عصر چهارشنبه به 20 تن خبر داد.

وزارت بهداشت لبنان همچنین تعداد زخمی‌ها را در انفجار دیروز 450 نفر اعلام کرد. حزب‌الله لبنان نیز تاکنون از شهادت 14 نفر از رزمندگان خود در انفجارهای عصر چهارشنبه خبر داده است.

فراس الابیض، وزیر بهداشت لبنان شب گذشته گفته بود که اکثر جراحت‌های انفجارهای روز چهارشنبه سطحی است، در حالی که اکثر مجروحان انفجارهای روز سه‌شنبه وضعیت متوسط و خطرناکی داشتند. انفجارهای دستگاههای پیجر در روز سه‌شنبه 13 شهید و 2800 مجروح در پی داشته است.

سی ان ان در گزارشی مدعی است گوشی های آیفون، دستگاه‌های ورود و خروج، بی سیم های واکی تاکی و تجهیزات رادیویی خودرو، از موارد منفجر شده طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بوده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها