کد خبر: 727429
تاریخ انتشار :

حماس به تشکیلات خودگردان:همکاری با دشمن را متوقف کنید

جنبش حماس با اشاره به اینکه هرگونه هماهنگی با دشمن صهیونیستی و اقدام علیه رزمندگان مقاومت در کرانه باختری به معنای مشارکت در تجاوز علیه ملت فلسطین است، از تشکیلات خودگردان خواست از همکاری با صهیونیست‌ها دست کشیده و کنار مردم خود باشد.

حماس به تشکیلات خودگردان:همکاری با دشمن را متوقف کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس فلسطین با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از سیاست‌های تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه هماهنگی با دشمن صهیونیستی در میان جنگ نسل کشی که این رژیم علیه مردم فلسطین در نوار غزه و نیز کرانه باختری به راه انداخته، از این تشکیلات خواست تا از رفتارهای مشکوک خود دست بردارد و به جای تعقیب رزمندگان مقاومت، عناصر سرویس‌های امنیتی خود را وادار به مقابله با اشغالگران صهیونیست کند.

حماس در این بیانیه اعلام کرد: ما از رهبری تشکیلات خودگردان می‌خواهیم که این رفتارهای مشکوک و غیرقابل قبول خود را متوقف کرده و سرویس‌های امنیتی خود را به مشارکت در مقاومت ضد دشمن صهیونیستی سوق دهد.

این جنبش تاکید کرد: ادامه اقدامات سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان برای تعقیب رزمندگان مقاومت، به معنای همکاری با دشمن اشغالگر و مشارکت در تجاوز علیه ملت فلسطین است.

حماس از رهبری تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا هجمه سرویس‌های امنیتی خود علیه مردم فلسطین و مقاومت را متوقف کرده و از تلاش‌ها برای رسیدن به وحدت ملی فلسطین حمایت کند.

کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی در نوار غزه نیز چند روز قبل در واکنش به جنایات مکرر صهیونیست‌ها در کرانه باختری اعلام کرد که از سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری می‌خواهیم تا در میدان عزت و شرافت پیش قدم شوند و با تجاوزات نظامیان صهیونیست و گله‌های شهرک نشینان به مردم فلسطین در کرانه باختری، مقابله کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها