کد خبر: 728017
تاریخ انتشار :

مقاومت فلسطین: راه شهید نصرالله تا نابودی اسرائیل ادامه دارد

کمیته‌های مقاومت فلسطین ضمن تسلیت به خاطر شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله در جنایت تروریستی دشمن غاصب صهیونیستی، اعلام کرد که ایشان همچنان به عنوان چراغ راه همه آزادگان خواهد ماند و راه این رهبر بزرگ مقاومت تا نابودی اسرائیل ادامه دارد.

مقاومت فلسطین: راه شهید نصرالله تا نابودی اسرائیل ادامه دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رهبری کمیته‌های مقاومت فلسطین و گردان‌های ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی آن در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان بیانیه‌ای صادر کردند که به شرح زیر است:

«رهبری کمیته‌های مقاومت در فلسطین و گردان‌های ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی آن، با نهایت اندوه تاسف و درد و با نهایت افتخار و عزت، شهادت تاج و چراغ مقاومت، جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله که در عملیات تروریستی بزدلانه و کینه توزانه دشمن در ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید و به همرزمان شهید بزرگوار خود پیوست را تسلیت می‌گوییم».

سید حسن نصرالله همچون ماهی روشن و چراغی فروزان، راه آزادی و رهایی را روشن می‌کند تا شعله انتقام مقدس بر دیوارهای قدس روشن بماند؛ قدسی که سید حسن نصرالله عاشق آن بود و با تلاشی خستگی ناپذیر برای آزادسازی آن از شر صهیونیست‌های غاصب کار کرد تا قدس را به آغوش اسلام پاک و بزرگ برگرداند.

به ملت بزرگ لبنان، عزیزان، برادران، تاج سران، سازندگان راه سربلندی امت اسلامی، قهرمانان مقاومت اسلامی در حزب الله و همه اعضا، رهبران، فرماندهان و مجاهدین آن و کل مقاومت بزرگ لبنان، همه آزادگان امت اسلامی با همه مولفه‌های آن، شهادت یکی از رهبران بزرگ امت اسلامی و آزادگان آن که گفت ما هرگز غزه را رها نمی‌کنیم و در گفتار و عمل به این وعده خود پایبند بود، تسلیت می‌گوییم.

در تاریخ طولانی درگیری ما با رژیم جنایتکار، تروریستی و قاتل صهیونیستی ثابت شده که ترورها هرگز پیروزی‌های راهبردی برای دشمن به ارمغان نمی‌آورد؛ بلکه تاثیرات معکوس بر روح، ذهن و اراده رزمندگان مقاومت دارد و روحیه انتقام را در آنها برای ادامه راه در همین مسیر تقویت می‌کند.

شهادت جناب سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله موید درستی راه، درستی رویکرد، اراده والای ایشان برای فداکاری و ایثار و یکی بودن گفتار با عمل او است.

رهبر بزرگ، ما شهید سید حسن نصرالله همچنان به عنوان چراغی درخشان و راهگشای همه رهروان راه قدس، راه عزت امت اسلامی و کرامت آن باقی خواهد ماند و خط انقلابی و مقاومتی ایشان همچون چراغی برای ما و همه فرزندان وفادار امت اسلامی تا پیروزی حتمی و تحقق وعده الهی در نابودی دشمن صهیونیستی خواهد بود».

جنبش حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای دقایقی پیش اعلام کرد: سید حسن نصرالله به‌همراه همرزمان شهید خود در طول 30 سال مجاهدت، به درجه شهادت نائل شده است و سید حسن نصرالله بود که رزمندگان مقاومت را از پیروزی به پیروزی دیگر رهبری و فرماندهی کرد و پیروزی‌هایی مانند آزادسازی لبنان از اشغال اسرائیل در سال 2000 و نیز پیروزی در جنگ 33روزه 2006 تا نبرد حمایت و پشتیبانی از فلسطین و غزه را رقم زد.

در این بیانیه همچنین آمده است: مصیبت وارده را به صاحب عصر و زمان (رضوان الله تعالی علیه)، ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی) سایه‌اش مستدام، مراجع عظام، مجاهدین، مؤمنین، تسلیت عرض می‌نماییم. به ملت مقاومت، مردم صبور و مجاهد ما، همه ملت اسلام، همه آزادگان و مستضعفان جهان و خانواده محترم و صبور ایشان، به جناب آقای سید حسن نصرالله رضوان، دبیرکل حزب‌الله لبنان شهادتش در راه بیت‌المقدس و فلسطین و دریافت مدال امام حسین علیه السلام (مدال شهادت) تبریک عرض می‌نماییم و شهادت همرزمان وی را نیز که در پی یورش خائنانه صهیونیست‌ها به حومه جنوبی به موکب پاک و مقدس او پیوستند، تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم».

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها