کد خبر: 728046
تاریخ انتشار :

واکنش انصار الله به شهادت نصرالله/۳ روز عزای عمومی در یمن

جنبش انصار الله یمن با اعلام اینکه آمریکا در جنایت ترور شهید سید حسن نصرالله شریک است، تاکید کرد که این جنایت بزرگ بدون مجازات نخواهد ماند و محور مقاومت با هماهنگی و انسجام بیشتر به تقابل با دشمن اشغالگر صهیونیستی ادامه می‌دهد.

واکنش انصار الله به شهادت نصرالله/۳ روز عزای عمومی در یمن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله اعلام سه روز عزای عمومی در یمن کرده و دستور داد که پرچم‌ها نیمه افراشته شوند.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله هم در بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله را به رهبری مقاومت اسلامی در لبنان، همه اعضای حزب الله و مردم این کشور تسلیت گفت.

انصارالله تاکید کرد: زندگینامه و مسیر جهادی این شهید بزرگ در طول بیش از 30 سال، حقیقتی است که ما باید راه آن را دنبال کنیم. این ضایعه بزرگ در این شرایط سخت، مستلزم انسجام و هماهنگی بیشتر در محور مقاومت است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما عملیات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم و آمریکا را شریک کامل جنایت این رژیم در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله می‌دانیم. تاکید می‌کنیم، جنایات بزرگی از این قبیل بدون مجازات نخواهد ماند و این جنایت تاثیری بر انسجام حزب الله و ادامه تقابل با دشمن صهیونیستی نخواهد داشت.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله تاکید کرد: ما در کنار حزب الله و کل محور مقاومت تجدید پیمان می‌کنیم که درد ما و سرنوشتمان یکی است و گزینه‌ای جز تشدید مقاومت همه جانبه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین نداریم.

جنبش حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای ساعاتی پیش اعلام کرد: سید حسن نصرالله به‌همراه همرزمان شهید خود در طول 30 سال مجاهدت، به درجه شهادت نائل شده است و سید حسن نصرالله بود که رزمندگان مقاومت را از پیروزی به پیروزی دیگر رهبری و فرماندهی کرد و پیروزی‌هایی مانند آزادسازی لبنان از اشغال اسرائیل در سال 2000 و نیز پیروزی در جنگ 33روزه 2006 تا نبرد حمایت و پشتیبانی از فلسطین و غزه را رقم زد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها