کد خبر: 730250
تاریخ انتشار :

ایران موشک بالستیک به روسیه نداده است/ اروپا داستان دیگری پیدا کند

صد آنلاین | وزیر امور خارجه ادامه داد: نکته دیگر اینکه، سیاست فشار حداکثری ایالات متحده همچنان برقرار است و بنگاه‌های اقتصادی در اروپا به طور کامل از دستورالعمل‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا پیروی می‌کند.

ایران موشک بالستیک به روسیه نداده است/ اروپا داستان دیگری پیدا کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش صد آنلاین،  سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در ملاقات با ژوزف بورل و انریکه مورا در نیویورک، مواردی را بیان کردم.

وی گفت: همکاری‌های نظامی ایران و روسیه جدید نیست و سابقه‌ای دارد که به قبل از بحران اوکراین برمی‌گردد. دوم اینکه، برخی اروپایی‌ها به رژیم اسرائیل انواع سلاح‌های پیشرفته را ارائه داده و مشتاقانه در عملیات نظامی علیه ایران شرکت کردند.

وزیر امور خارجه ادامه داد: نکته دیگر اینکه، سیاست فشار حداکثری ایالات متحده همچنان برقرار است و بنگاه‌های اقتصادی در اروپا به طور کامل از دستورالعمل‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا پیروی می‌کند.

عرقچی افزود: من به وضوح و دوباره بر آنچه گفته‌ام تأکید می‌کنم؛ ما موشک‌های بالستیک به روسیه ارائه نداده‌ایم. اگر اروپا نیاز به بهانه‌ای برای کوتاه آمدن در مقابل باج‌خواهی اسرائیل دارد، بهتر است داستان دیگری پیدا کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها