کد خبر: 730338
تاریخ انتشار :

مردم هرات با شهدای مقاومت در غزه و لبنان هم‌صدا شدند

مراسم بزرگداشت و فاتحه‌خوانی برای شهیدان سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه با حضور گسترده مردم در شهر هرات در مسجد جامع صادقیه برگزار شد و شرکت‌کنندگان حمایت قاطع خود را از مردم فلسطین و لبنان اعلام کردند.

مردم هرات با شهدای مقاومت در غزه و لبنان هم‌صدا شدند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، مراسم بزرگداشت و فاتحه‌خوانی به یاد شهیدان سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه در مسجد جامع صادقیه ولایت هرات برگزار شد. این مراسم با حضور گسترده مردم هرات، از جمله عالمان دین، شخصیت‌های جهادی و فرهنگیان اهل تشیع و تسنن برگزار گردید.

در این مراسم، شرکت‌کنندگان با خواندن فاتحه برای شهدای مقاومت، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند. سخنرانان این برنامه ضمن محکومیت حملات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و لبنان، بر همبستگی مسلمانان در برابر ظلم و ستم تأکید کردند.

یکی از عالمان دین حاضر در مراسم با اشاره به تاریخچه مقاومت در برابر اشغالگری، گفت: «ما باید همواره در کنار برادران خود در فلسطین و لبنان باشیم و صدای مظلومیت آنها را به گوش جهانیان برسانیم.»

شرکت‌کنندگان همچنین با ابراز احساسات و همدردی، حمایت قاطع خود را از مردم فلسطین و لبنان اعلام کردند و خواستار پایان جنایات رژیم اسرائیل شدند. این تجمع نشان‌دهنده عزم و اراده مردم هرات برای حمایت از حقوق بشر و عدالت اجتماعی بود.

بیشتر بخوانید

طالبان: افغانستان از داعیه برحق فلسطین حمایت می‌کند

افغانستانی‌ها: فلسطین، لبنان و حزب الله را تنها نمی‌گذاریم

تجلیل از یک فکر و راه؛ یادبود «نصرالله» در کابل برگزار شد

مراسم یادشده نه تنها نشان‌دهنده همبستگی مردم هرات با مردم غزه و لبنان بود، بلکه تأکیدی بر حقانیت جنبش‌های مقاومت در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی به شمار می‌رفت.

در پایان مراسم، حاضران با صدای بلند شعارهایی در حمایت از فلسطین و لبنان سر دادند و بر عزم خود برای ادامه حمایت از مقاومت تأکید کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها