کد خبر: 731825
تاریخ انتشار :

فراخوان حماس برای بسیج عمومی در حمایت از اهالی شمال غزه

یکی از رهبران جنبش حماس با بیان اینکه مردم شمال نوار غزه در معرض یک نسل‌کشی وحشتناک توسط اشغالگران قرار دارند، خواستار بسیج عمومی و تشدید خشم و مقاومت ضد اشغالگران در سراسر فلسطین شد.

فراخوان حماس برای بسیج عمومی در حمایت از اهالی شمال غزه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عبدالرحمان شدید» یکی از رهبران جنبش حماس فلسطین طی سخنانی، برای تشدید مقاومت و خشم ضد اشغالگران در سراسر فلسطین اشغالی فراخوان داده و اعلام کرد: جنایت نسل کشی ارتش اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه، مستلزم بسیج عمومی و شعله ور کردن خشم فزاینده در کرانه باختری و همه اراضی فلسطین است.

وی افزود: حرکت مردمی در خیابان‌ها در این برهه حساس، گامی بسیار مهم و در چارچوب حمایت قوی از اهالی نوار غزه و مقاومت فلسطین به شمار می‌رود. ما خواستار فعال شدن همه ابزارهای مبارزه با اشغالگران صهیونیست و شهرک نشینان و بازداشتن آنها از ادامه جنایت‌هایشان هستیم.

این رهبر حماس تصریح کرد: پاسخگویی به فراخوان‌ها برای بسیج عمومی و خشم ضد اشغالگران در سراسر فلسطین، در راستای حمایت از مردممان در شمال نوار غزه که هر لحظه در معرض نسل کشی و مرگ قرار دارند، بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: شعله ور کردن آتش خشم ضد اشغالگران در کرانه باختری، قدس اشغالی و سراسر اراضی فلسطین مسئله‌ای بسیار مهم بوده و اجرای عملیات‌های پیشرفته ضد صهیونیست‌ها در این مناطق، محاسبات دشمن را به هم می‌ریزد و توطئه‌های آن علیه ملت استوار و شجاع ما را خنثی می‌سازد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها