کد خبر: 728163
تاریخ انتشار :

واریزی 5/000/000 تومانی سبدکالا بین کارگران ماهانه از این به بعد | پایه حقوق کارگران 12 میلیون شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اعلام اینکه اصلاح ماده ۴۱ قانون کار برای افزایش مزد کارگران به اندازه تورم در کمیسیون در حال بررسی است گفت: پیشنهاد توزیع سبد کالا شامل مرغ, گوشت، روغن و برنج در کنار افزایش حقوق را مطرح خواهیم کرد.

واریزی 5/000/000 تومانی سبدکالا بین کارگران ماهانه از این به بعد | پایه حقوق کارگران 12 میلیون شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت دیجی سرگرمی،حقوق کارگران | عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اعلام اینکه اصلاح ماده ۴۱ قانون کار برای افزایش مزد کارگران به اندازه تورم در کمیسیون در حال بررسی است گفت: پیشنهاد توزیع سبد کالا شامل مرغ, گوشت، روغن و برنج در کنار افزایش حقوق را مطرح خواهیم کرد.

احمد بیگدلی, عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت اصلاح ماده 41 قانون کار در این کمیسیون گفت: فعلاً‌ در کمیسیون اجتماعی در حال بررسی هستیم. برخی اعتقاد دارند که افزایش مزد باعث افزایش تورم و نقدینگی می شود. اما این نظر را قبول ندارم, چرا که اگر کارگر قدرت خرید داشته باشد صرف تولید می شود. حقوق کارگران به اندازه ای نیست که بتوانند در سرمایه گذاری های مختلف حضور یابند و باعث بهم ریختگی اقتصادی شود. در عین حال بررسی این طرح در دستور کار امروز کمیسیون نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    Markets

    دیگر رسانه ها