کد خبر: 713170
تاریخ انتشار :

دیدار السودانی با نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین

نخست‌وزیر عراق امروز (پنج شنبه) در دیدار با همتای فلسطینی خود تاکید کرد که موضعگیری بغداد درباره مساله فلسطین ثابت بوده و عراق آماده ارائه هرگونه حمایتی است.

دیدار السودانی با نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا، طبق بیانیه دفتر محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، او امروز در بغداد میزبان محمد مصطفی نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین بود.

به گزارش فرات نیوز، طبق این بیانیه دو طرف در این دیدار درباره شرایط فلسطین، ابعاد مختلف جنگ در غزه و پیامدهای آن بر زندگی ملت فلسطین و کشتارهای خونین و نسل کشی در حق این ملت گفتگو کردند.

همچنین دو طرف درباره عملکرد دولت فعلی فلسطین و چالش‌ها و مشکلات پیش روی آن، نیازهای مبرم موجود در غزه، شرایط انسانی و خدمات مورد نیاز در این منطقه گفتگو کردند.

السودانی در این دیدار بر موضعگیری ثابت دولت و ملت عراق درباره مساله فلسطین و حمایت عراق از فلسطین تاکید کرد.

نخست وزیر عراق با اشاره به موضعگیری ضعیف بین‌المللی وناتوانی آن در متوقف کردن جنایات وحشیانه اسرائیل، از پایداری ملت فلسطین تقدیر کرد و بر آمادگی عراق برای ارائه انواع حمایت‌ها از ملت فلسطین تاکید کرد.

محمد مصطفی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از موضعگیری های عراق در حمایت از فلسطینی‌ها و اقدامات آن در امدادرسانی و ارسال سوخت برای فلسطین تاکید کرد: تاریخ هرگز فداکاری های عراقی‌ها برای فلسطین و مساله عادلانه آن را فراموش نخواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها