کد خبر: 713325
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر / گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با جواد آرین منش

همه ویژگی‌های کاندیدای ریاست‌جمهوری در پورمحمدی جمع است

فعال سیاسی گفت: همه ویژگی های کاندیدای ریاست جمهوری همچون رجل سیاسی و مذهبی، مدیر و مدبر در آقای پورمحمدی جمع است.

همه ویژگی‌های کاندیدای ریاست‌جمهوری در پورمحمدی جمع است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه‌نیوز - با پایان یافتن مهلت ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم 80 نفر از مقامات و مسئولان فعلی و پیشین کشور در نهادهای مختلف برای ثبت نام راهی وزارت کشور شدند و ثبتنام کردند. از جمله این شخصیت‌ها حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز است.

جواد آرین منش در گفت‌وگو درباره کاندیداتوری حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفت: آقای پورمحمدی از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز مسئولیت های مهمی را در دستگاه های مختلف اجرایی و قضایی برعهده داشت، اگر تأییدصلاحیت شود، مورد حمایت جامعه روحانیت مبارز خواهد بود.

وی با اشاره به سابقه حضور حجت الاسلام پورمحمدی در جایگاه عالی ترین مقام وزارت کشور، سازمان بازرسی کل کشور و وزارت دادگستری افزود: ایشان در حوزه سیاسی و فعالیت های حزبی و تشکیلاتی نیز از سابقون به شمار می آید که از این حیث کارنامه اصیل و درخشانی دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه آقای پورمحمدی شرایط مناسب و بهتری نسبت به بسیاری از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دارد، اظهار کرد:  احتمال تأییدصلاحیت آقای پورمحمدی بیش از سایر کاندیداهاست چون مصداق بارز رجل سیاسی و مذهبی است و معتقدم همه ویژگی های یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچون مدیر و مدبر در آقای پورمحمدی جمع است.

وی پورمحمدی را یک روحانی روشنفکر و فعال در ساحت جمهوری اسلامی خواند و افزود: آقای پورمحمدی از جمله شخصیت هایی است که همواره از ابتدای انقلاب تاکنون در صحنه گوناگون حضور داشت و به نظام، کشور و مردم خدمت کرد. او با این سابقه قوی در حوزه اجرایی، قضایی و سیاسی در حوزه های مختلف صاحب نظر و تجربه است.

آرین منش گفت: در بین کاندیداهای انتخابات هشتم تیرماه، آقای پورمحمدی تنها شخصیت روحانی است که به میدان آمد و با وجود این همه از مشکلات، برای تصدی کرسی ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده است؛ از این رو اقدام و تصمیم ایشان قابل تقدیر و تحسین است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها