کد خبر: 676290
تاریخ انتشار :

حقیقی در ماموریتی تکراری اما سخت

دروازه‌بان نساجی قائم شهر فصل گذشته نقشی غیرقابل انکار در موفقیت این تیم و دستیابی به قهرمانی ایفا کرد و اکنون مسیری تکراری اما سخت را پیش‌رو دارد.

حقیقی در ماموریتی تکراری اما سخت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش “ورزش سه”، در جام حذفی و طی سالیان اخیر گلرها نقش پررنگی در موفقیت تیم‌های خود داشته‌اند. فصل گذشته نیز این علیرضا حقیقی بود که با نمایشی موفق در ترکیب نساجی قائمشهر آنها را به یک قهرمانی رویایی رساند.

گلر اسبق تیم ملی در جام جهانی و جام‌ملت‌ها که اکنون نیز برای بازگشت دوباره به اردوگاه تیم ملی خط و نشان کشیده، فصل گذشته با موفقیت در بسته نگه داشتن دروازه تیمش و سیو پنالتی‌ها خصوصا در دیدار مقابل تیم مدعی استقلال، در نهایت در استادیوم آزادی جشن قهرمانی گرفت.

او اکنون برای حضور در جمع چهار تیم به همراه نساجی قائمشهر حریفی سخت پیش‌روی خود دارد و مقابل پیکانی قرار خواهد گرفت که طی هفته‌های اخیر روند خوبی را طی کرده است و مجتبی حسینی با جوانان تیمش نتایج خوبی را دنبال کرده است.

با این حال حقیقی به عنوان یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان نساجی امیدوار است بهمراه دیگر هم‌تیمی‌هایش یک روز موفق دیگر را پشت سر گذاشته و در نهایت در کنار تیم‌های استقلال و هوادار تهران که راهی مرحله نیمه نهایی شده‌اند، نام نساجی را نیز در گلدان قرعه‌کشی این مرحله داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها