کد خبر: 676369
تاریخ انتشار :

حسرت روزبه برای گل صعودِ استقلال(عکس)

هافبک استقلال نزدیک بود گل صعود این تیم مقابل پارس جنوبی را به نام خود ثبت کند.

حسرت روزبه برای گل صعودِ استقلال(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی که پس از گلزنی در جام جهانی مقابل ولز در دو دیدار حساس مقابل پرسپولیس و ملوان انزلی گلزنی کرده بود، دیروز هم این شانس را داشت تا دروازه پارس جنوبی جم را باز کند و صعود تیمش را پیش از رفتن بازی به وقت‌های اضافه رقم بزند، اما هم‌نام او در تیم مقابل مانع از این اتفاق شد.

کاپیتان دوم آبی‌ها که بهترین فصل فوتبالی خود را سپری می‌کند و تبدیل به مهره مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو شده، در لحظات پایانی مسابقه دیروز مقابل پارس جنوبی که حملات همه جانبه روی دروازه حریف داشتند و برای زدن گل برتری تلاش می‌کردند، روی یک توپ ریباند شده درآستانه گلزنی قرار داشت که روزبه سینکی ضربه او را دفع کرد.

روزبه چشمی در کنار عملکرد موثر در خط میانی و کمک به مدافعان تیمش برای جلوگیری از حملات حریف، در دقیقه ۶+۹۰ که استقلال آخرین حملات خود را مقابل پارس جنوبی ایجاد می‌کرد، نزدیک بود روی ارسال سعید مهری و ضربه قیچی برگردان پیمان بابایی، گلزنی کند ولی تکل و شوت او را گلر حریف دفع کرد.

چشمی که در دقایق پایانی دربی ۱۰۰ هم وارد محوطه جریمه پرسپولیس شده و یک ضربه سر به سمت دروازه سرخ‌پوشان زده بود، دیروز هم یک شوت در چارچوب پارس جنوبی داشت که ضربه او دفع شد تا این چنین حسرت موقعیت از دست رفته را بخورد و در محوطه جریمه جمی‌ها روی زمین بنشیند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها