کد خبر: 677204
تاریخ انتشار :

جیووانی سیمئونه: پدرم به من حسودی می‌کند!

ستاره خط حمله ناپولی در گفتگو با اسکای از احساسش پس از قهرمانی در ایتالیا می‌گوید.

جیووانی سیمئونه: پدرم به من حسودی می‌کند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ناپولی که پیش‌تر قهرمانی خود در سری آ را مسجل کرده بود، شب گذشته فیورنتینا را در خانه شکست داد تا جشن قهرمانی این تیم در ورزشگاه دیگو مارادونا باشکوه‌تر شود.

در همین خصوص، جیووانی سیمئونه، مهاجم ناپولی به اسکای گفت: "برنده شدن یک اسکودتو به عنوان یک آرژانتینی احساسی باورنکردنی بود، بعد از دیگو حالا این کار را من انجام دادم. هنوز هم نمی‌توانم آن را باور کنم، دوست دارم چند هفته آینده را به پرسه زدن در شهر بگذرانم. خوشحالی هواداران را ببینید. هر روز که می‌گذرد بیشتر و بیشتر عاشق ناپل و مردمش می‌شوم."

او در مورد اینکه از چه زمانی قدرت فتح اسکودتو را در تیم ناپولی دید، گفت: "بازی با آتالانتا و رم به مشکل خوردیم ولی آن‌ها را شکست دادیم. بعد از پیروزی مقابل یووه متوجه شدیم که خیلی نزدیک است. من همیشه ناپل را می‌خواستم، چیزی در درونم بود که به من می‌گفت بیام اینجا. من تمام تلاشم را برای کمک به تیم انجام دادم، هر روز به این موضوع فکر می‌کردم. هرگز به خودم فکر نکردم و حتی اگر بازی نمی‌کردم خوشحال بودم، اتفاقی که در تیم‌های دیگر رخ نداده بود."

جیووانی در مورد ارتباط با پدرش، دیگو سیمئونه، پس از قهرمانی در ایتالیا گفت: "او این روزها آمده است تا با من جشن بگیرد، این یک رابطه عادی پدر و پسری است. او مطمئناً حسادت می‌کند زیرا من اسکودتو را در ناپولی بردم."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها