کد خبر: 677405
تاریخ انتشار :

توره: جادو و جن بل را به من نچسبانید!

یحیی توره، ستاره سابق منچسترسیتی، به صحبت‌های اخیر مدیر برنامه‌های سابقش واکنش نشان داد و گفت دوست ندارد نامش در کنار ادعاهای «مضحک» درباره جادو و جادوگری برده شود.

توره: جادو و جن بل را به من نچسبانید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دیمیتری سِلوک، مدیر برنامه‌های اهل روسیه که در گذشته ایجنت یحیی توره بوده در سال 2018 مدعی شد پپ گواردیولا هرگز قهرمان چمپیونزلیگ نخواهد شد چرا که شمن‌های آفریقا او را به خاطر بدرفتاری با یحیی توره طلسم کرده‌اند.

این ادعای عجیب و غریب مدیر برنامه‌های روس دیروز دوباره در سرخط خبرها قرار گرفت چرا که او مدعی شد طلسم پپ گواردیولا حالا توسط شمن‌ها برداشته شده و او هم دوست دارد سیتی امسال موفق به فتح سه‌گانه شود.

یحیی توره از این صحبت‌های مدیر برنامه‌های سابقش عصبانی شده است. او امروز از این صحبت‌ها به عنوان «مزخرف» یاد کرد. توره به قدری خشمگین بود که خواهان برخورد با ایجنت روس شد و گفت ترویج این برچسب‌ها و مرتبط دانستن آن با آفریقایی‌ها می‌تواند باعث افزایش نژادپرستی شود.

ستاره سابق ساحل عاجی منچسترسیتی در آستانه دیدار امشب تیم پپ گواردیولا با رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در یک توئیت نوشت: "رسانه‌ها از قول مدیر برنامه‌های سابق من درباره یک طلسم صحبت می‌کنند. خواهش می‌کنم اسم من را در کنار این مزخرفات درباره جادو و جنبل نیاورید. این کلیشه‌های مسخره درباره طلسم‌های آفریقایی باید کنار گذاشته شود. رسانه‌ها ... لطفا از این عبور کنید. این مرد به هیچ عنوان نماینده من نیست. بازتاب دادن به این کلیشه‌ها مضر است."

گواردیولا که با هدایت بارسلونا موفق شد در سال‌های 2009 و 2011 قهرمان چمپونزلیگ شود از زمان ترک آن تیم دیگر نتوانسته به این عنوان دست پیدا کند. او چند بار به قهرمانی بسیار نزدیک شده اما به شکلی دردناک در مراحل پایانی نتوانست تا آخر پیش برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها