کد خبر: 677522
تاریخ انتشار :

حرف‌های مهم اسفندیارپور درباره آینده گل گهر

مدیرعامل گل گهر سیرجان یک بار دیگر تاکید کرد که این باشگاه آمادگی تجهیز ورزشگاه اختصاصی اش به سیستم VAR را دارد.

حرف‌های مهم اسفندیارپور درباره آینده گل گهر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل‌گهر درباره نتایج اخیر سرمه‌ای پوشان سیرجانی و دور شدن تیم از رتبه چهارم پس از امیر قلعه‌نویی و همینطور شرایط نیمکت تیم در دو هفته باقی مانده زیر نظر سعید الهویی بیان کرد: جایگاه شخصی مثل امیر قلعه نویی برای مردم ما ویژه بوده و هست. سعید الهویی نیز مربی جوان و با انگیزه‌ای است که برای ما یک سرمایه محسوب می‌شود و باید این روند را طی کند. او سپس درباره صحبت‌هایی که درباره تغییر سرمربی گل‌گهر وجود دارد، تاکید کرد: بحث تغییر سرمربی در این هفته‌ها به نظرم درست نیست و ما در هر شرایط از سرمربی خود حمایت می‌کنیم، هواداران نیز تا پایان فصل کمی حوصله کنند و به امید خدا تصمیمی گرفته خواهد شد که به سود باشگاه و مردم سیرجان باشد.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده در مورد داوری در هفته‌های اخیر اظهار داشت: در مورد عمکرد داوران قطعا باید کارشناسان داوری نظر بدهند. از طرفی نیز هر بار ما نسبت به قضاوت‌ها اعتراضی داشتیم و آن را پیگیری کردیم هیچ چیز درست نشد و تغییری نکرد. اخیرا هم اگر بیانیه بدهیم و حرفی بزنیم باید به کمیته اخلاق برویم و توضیح بدهیم و در نتیجه جریمه می‌شویم. فدراسیون باید در این خصوص تصمیمی درست و حساب شده بگیرد. تیم‌ها به اندازه خود هزینه می‌کنند تا نتیجه بگیرند اما با یک سوت اشتباه همه چیز تغییر می‌کند. یک داور در بازی ما به گفته کارشناسان اشتباهاتی داشت که ما اعتراض کردیم و در نهایت دو بازی محروم شد و هیچ چیز تغییری نکرد.  

مدیرعامل گل گهر با اشاره به سیستم VAR ادامه داد: مسلما حضور کمک داور ویدئویی و راه اندازی آن در فوتبال ما بخش بزرگی از مشکلات داوری را حل خواهد کرد. از طرفی نیز فدراسیون باید برنامه‌هایی برای به روز کردن داوران و دانش افزایی آنها داشته باشد، تا آنها با آخرین قوانین آشنا شوند. همچنین شرایط باید به گونه‌ای باشد که داوران تحت تاثیر جو و حواشی قرار نگیرند. اسفندیارپور اضافه کرد: متاسفانه در برخی مواقع و در بعضی از بازی‌ها داوران تحت تاثیر اسم تیم‌های بزرگ و شرایط آنها قرار می‌گیرند و سوت‌هایی می‌زنند که اشتباه است. در این بین یک تیمی مثل گل‌گهر و هوادارانش همواره مظلوم واقع شده‌اند، که این موضوع اصلا خوشایند نیست.  

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان بار دیگر با تاکید بر اینکه این باشگاه توانایی تجهیز ورزشگاه اختصاصی‌اش به سیستم VAR را دارد، افزود: ما بارها آمادگی خود را برای تجهیز ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به سیستم کمک داوری ویدئویی را اعلام کردیم و در این خصوص جزو باشگاه‌های پیش قدم بوده‌ایم. امیدوارم این موضوع هر چه زودتر رخ دهد، تا بخش بزرگی از مشکلات داوری در فوتبال کشور ما حل شود. 

وی در پایان در خصوص برنامه باشگاه گل گهر برای فصل آینده و فعالیت این تیم در نقل و انتقالات و حفظ شاکله تیم اظهار داشت: برنامه و سیاست باشگاه گل‌گهر همیشه حرکت در مسیر پیشرفت و رو به جلو است. به امید خدا بعد از پایان فصل و با برگزاری جلسات هیئت مدیره در خصوص انتخاب سرمربی برای فصل بعد تصمیم‌گیری خواهد شد و بعد از انتخاب سرمربی ایشان لیست و برنامه خود را به ما ارائه خواهند داد و پس از بررسی در کمیته نقل و انتقالات در خصوص بازیکنان فعلی و جذب بازیکنان جدید تصمیم‌گیری خواهد شد. هواداران هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشند. مسلما تصمیمی گرفته می‌شود که به سود باشگاه و مردم سیرجان باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها