کد خبر: 680100
تاریخ انتشار :

زنده: پوشش لحظه به لحظه فینال چم پی ون ز لیگ

جذاب‌ترین تورنمنت باشگاهی فوتبال در دنیا به ایستگاه پایانی رسیده و فینال این مسابقات امشب در استانبول برگزار می‌شود.

زنده: پوشش لحظه به لحظه فینال چم پی ون ز لیگ
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هیچ خبری جز فینال لیگ قهرمانان اروپا نیست. من‌سیتی - اینتر در شبی که هیچکس بخت زیادی به حیف ایتالیایی نمی‌دهد. اما استانبول شبهای عجیب زیادی به خود دیده  و این می‌تواند در بازی بازی امشب هم صادق باشد... جایی که اینتر با آرزوهای بزرگ و سرمربی پرسروصدایش امیدوار است از روزنه‌های حداقلی و طبیعی میان ستارگان سیتی نهایت استفاده را ببرد و پپ گواردیولا را همچنان در حسرت جام بگذارد. 

به عنوان یک هوادار فوتبال شما طرفدار پیروزی تیم قویتر هستید یا شگفتی را ترجیح می‌دهید؟ 

در ساعت تنظیم این مطلب نظرات شما به این شکل بوده است:

با اخبار لحظه به لحظه این بازی همراه باشید و برای ما کامنت بگذارید. در این پست همه چیز این بازی را تحت نظر خواهیم داشت:

 پوشش زنده خبری

20 خرداد 1402 ساعت 15:12

ارلینگ هالند روی موتور وسپا در حال ویراژ دادن در خیابان‌های استانبول. او یکی از پرهوادارترین بازیکنان امشب است، اگرچه به خاطر میزبانی استانبول شاید محبوبیت ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی و ترک‌تبار منچسترسیتی را نداشته باشد.

20 خرداد 1402 ساعت 15:08

در حالی که کمپانی آدیداش توپ ویژه رقابت‌های لیگ قهرمانان امسال را طراحی کرد، مطالب زیادی درباره آن نوشته شد؛ از جمله اینکه نقوش روی توپ از نگارگری‌های سنتی شرقی الهام گرفته شده و سه پل مشهور ترکیه نیز در این طراحی لحاظ شده است. این روزها ماکت‌های بزرگی از توپ این فصل لیگ قهرمانان اروپا را در میادنی استانبول مشاهده می‌کنیم.

20 خرداد 1402 ساعت 15:06

کتابچه فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳ که آخرین مسابقه رسمی فوتبال اروپا در فصل محسوب می‌شود و پرونده رقابت‌های امسال را خواهد بست. این بولتنی است که مطابق همه بازی‌های مهم بین تعدادی از هواداران توزیع می‌شود.

20 خرداد 1402 ساعت 15:05

کلارنس سیدورف  از غول‌های بازنشسته فوتبال جهان است؛ بازیکنی با موفقیت‌های متعدد در لیگ قهرمانان اروپا، به خصوص با پیراهن میلان. سیدورف هم جزو کسانی است که در قالب جمعی از ستارگان سابق فوتبال جهان در مسابقه نمایشی حضور داشته و راجع به لیگ قهرمانان و احتمال پیروزی هر یک دو تیم فینالیست اظهارنظر کرده است.

20 خرداد 1402 ساعت 14:51

تیتر روزنامه QS برای شماره امروز نیز جالب است. آنها نوشته اند: «یک ومبلی دیگر به ما بدهید». بدیهی است که منظور این روزنامه، مقایسه فینال یورو ۲۰۲۱ میان ایتالیا و انگلیس است و این روزنامه خواستار پیروزی نماینده ایتالیاست.

نراتزوری این فرصت را دارد که منچسترسیتی را شکست دهد و چهارمین لیگ قهرمانان خود را کسب کند.

20 خرداد 1402 ساعت 14:51

هواداران منچسترسیتی در بازارهای سنتی استانبول. هر مسابقه فوتبال بین‌المللی، فرصتی برای کشف ناشناخته‌ها است.

20 خرداد 1402 ساعت 14:43

روبرتو کارلوس افسانه‌ای که سابقه حضور در اینتر را نیز دارد، درباره بازی امشب گفت: بازی سختی برای انگلیسی‌ها خواهد بود، اینتر شایسته حضور در فینال بود. بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و انگیزه نراتزوری می‌تواند باعث قهرمانی آنها شود. 

20 خرداد 1402 ساعت 14:21

خاویر زانتی نیز درخصوص مقایسه قهرمانی با اینتر در فینال ۲۰۱۰ و فینال امشب گفت:

این دو فینال کاملا با هم متفاوت هستند، تیم ما یک تیم بالغ تر با بازیکنانی با شخصیت های بزرگ بود. ما پس از مدت ها قهرمانی شدیم به یک دوره ناکامی طولانی پایان دادیم. از آخرین قهرمانی اروپا برای تیم‌های ایتالیایی، زمان زیادی می گذرد. شب مادرید برای همه فراموش نشدنی بود.

20 خرداد 1402 ساعت 14:06

لوئیز فیگو درخصوص حضور اینتر در بازی فینال گفت: اگر تیم اینزاگی در فینال حضور دارد، به این معنی است که آن‌ها شایسته آن هستند. آنها با جاه طلبی و با استفاده از سلاح‌هایی که در اختیار دارند، در تلاش برای آسیب رساندن به سیتی هستند. 

مرد تعیین کننده بازی امشب؟ اغلب فینال‌ها را جزئیات تعیین می کنند، شما باید در دفاع خوب شروع کنید. سپس نراتزوری ها نیز قادر به گلزنی خواهند بود.

20 خرداد 1402 ساعت 14:02

هاکان شوکور، مهاجم سابق اینتر، در مورد فینال امشب بین نراتزوری و منچسترسیتی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت صحبت کرد: "اینتر عالی است، در این مورد تردید نکنید. بچه های سیتی شاید قوی تر باشند، اما همه چیز 50/50 است. ضمن اینکه تماشاگران ترکیه می توانند تعیین کننده باشند. همه چیز برای چالهان‌اوغلو خواهد بود. گوندوگان نیز اصالت ترک دارد، اما هاکان کاپیتان تیم ملی ما است."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها