کد خبر: 680304
تاریخ انتشار :

نظرسنجی: چه کسی سرمربی استقلال شود

در شرایطی که نام‌های متعددی برای قبول مسئولیت نیمکت استقلال به میان آمده، نظرات هواداران در این خصوص قابل توجه است.

نظرسنجی: چه کسی سرمربی استقلال شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال روزهای پرتنش و پرحاشیه‌ای را سپری می‌کند؛‌ بعد از جدایی ریکاردو ساپینتو از کادرفنی آبی‌ها، حجت کریمی و همکارانش برای جانشینی او اقدامات متعددی انجام دادند اما به نظر می‌رسد هنوز با انتخاب نهایی فاصله دارند.

کریمی که در جلسه مجمع روز گذشته باشگاه استقلال نیز بقایش در سمت مدیرعاملی قطعی شد، حالا با همکاری اعضای جدید هیات مدیره و همچنین اعضای کمیته فنی استقلال قصد دارد گزینه مناسبی را برای قبول سرمربیگری تیم انتخاب کند.

بر اساس آنچه از باشگاه استقلال بیرون آمده و طبق مصاحبه‌هایی که حجت کریمی انجام داده، می‌شود اینطور برداشت کرد که آبی‌ها چند گزینه خارجی و چند گزینه داخلی را زیر نظر گرفته‌اند و کم و بیش مذاکراتی نیز با آنها صورت گرفته است.

در بین گزینه‌های خارجی مد نظر مدیران استقلال نام لوپز کارو سرمربی اسپانیایی که سابقه نشستن روی نیمکت رئال مادرید را در کارنامه دارد به رسانه‌ها درز کرده و گفته می‌شود با یکی دو مربی خارجی دیگر هم صحبت‌هایی انجام شده است. از سوی دیگر باشگاه استقلال سه روز پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که 4 گزینه ایرانی هم برای قبول سرمربیگری در ذهن دارند؛ بررسی‌ها نشان داد که جواد نکونام، علیرضا منصوریان، محمد ربیعی و ساکت الهامی چهار گزینه ایرانی مد نظر استقلالی‌ها هستند اما هنوز درباره آنها نیز جمع‌بندی نشده است.

در چنین شرایطی گمانه‌زنی های متعدد و گاها متضاد زیادی درباره سرمربی جدید استقلال به چشم می‌خورد؛ منابع اطراف باشگاه استقلال هرکدام خبرهای زیادی را منتشر کرده‌اند ولی در نهایت همه چیز در گروی تصمیم نهایی ای است که حجت کریمی و همکارانش در باشگاه اتخاذ خواهند کرد.

هواداران استقلال در این فضا منتظر اعلام نام سرمربی جدید خود هستند و البته که به عنوان افرادی که سال‌ها در مقام حمایت از تیم محبوب خود برآمدند، نظراتی دارند که شاید برای مدیریت باشگاه نیز سودمند باشد.

از این رو شما هواداران استقلالی می‌توانید در بخش کامنت‌های این مطلب نظر خود را درباره سرمربی بعدی استقلال با ما به اشتراک بگذارید تا انتشار یابد.

به نظر شما چه کسی و با چه ویژگی خاصی باید سرمربی استقلال در لیگ بیست و سوم شود؟

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها