کد خبر: 680669
تاریخ انتشار :

هشدار به بل ین گام: دورتموند کجا و رئال کجا!

فرناندو مورینتس، ستاره سابق رئال، بعد از مراسم معارفه جود بل ین گام در رئال مادرید، به او هشدار داد که باید برای سخت‌ترین روزهای فوتبالی اش آماده باشد، چرا که پیراهن رئال را به تن کرده است.

هشدار به بل ین گام: دورتموند کجا و رئال کجا!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز مراسم معارفه ستاره بزرگ جدیدش جود بلینگام را برگزار کرد و مشخص شد که بلینگام از فصل آینده با پیراهن شماره 5 که زمانی توسط زین‌الدین زیدان پوشیده می‌شد به میدان می‌رود.

فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید، از جمله کسانی بود که به ستاره انگلیسی هشدار داد نباید فکر کند که بازی در رئال مادرید کار ساده‌ای است. او جود بلینگام را بازیکنی خوب و بااستعداد دانست ولی به او یادآور شد که بازی کردن در دورتموند با بازی در رئال مادرید تفاوت‌های زیادی دارد و بلینگام باید خودش را برای تغییری بزرگ آماده کند.

مهاجم سابق رئال در این باره گفت: "کسی که می‌خواهد تغییری بزرگ مثل پیوستن به رئال مادرید را با موفقیت پشت سر بگذارد به دو چیز نیاز دارد: استعداد و آمادگی ذهنی. فوتبالیستی که مسئولیت‌پذیر باشد و این دو فاکتور را داشته باشد، بدون مشکل دوره سخت اولیه را پشت سر می‌گذارد و موفق می‌شود. با احترام کامل به همه باشگاه‌ها بازی کردن در دورتموند هیچ شباهتی به بازیکن کردن در رئال مادرید ندارد. تا وقتی کسی خودش این را از نزدیک تجربه نکرده باشد نمی‌فهمد من چه می‌گویم. ولی من با توجه به چیزهایی که در جود بلینگام دیده‌ام احساس می‌کنم که او سال‌ها در رئال بازی خواهد کرد".

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها