کد خبر: 681134
تاریخ انتشار :

آمریکایی‌ها منتظر اولین بازی مسی برای اینتر میامی

اولین بازی لیونل مسی برای اینتر میامی روز 21 جولای در مسابقه با کروز آزول مکزیک خواهد بود. این را جرج مس، یکی از مالکان اینتر اعلام کرد.

آمریکایی‌ها منتظر اولین بازی مسی برای اینتر میامی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مسی بار دیگر نشان داد که پاهایش معجزه می‌کنند و در دیدار دوستانه آرژانتین برابر استرالیا سریع‌ترین گل حرفه‌اش را با شوتی زیبا از پشت هجده قدم به ثمر رساند.

او برابر استرالیا 90 دقیقه کامل بازی کرد و بعد از مسابقه گفت، قصد دارد به تعطیلات برود و سپس بخش جدیدی از زندگی‌ و حرفه‌اش را در آمریکا دنبال خواهد کرد. اکنون یکی از مالکان اینترمیامی تایید کرده که بازی اول او برای این تیم روز 21 جولای و برابر کروز آزول مکزیک خواهد بود. ارزان‌ترین بلیت بازی اینترمیامی برابر کروز آزول هزار و 387 دلار قیمت دارد.

جرج مس، مالک اینترمیامی با تاکید بر اهمیت خرید کاپیتان آرژانتین گفت: «فکر می‌کنم همیشه وقتی درباره ورزش آمریکا صحبت می‌شود، یک "قبل و بعد از مسی" هم استفاده خواهد شد... داشتن بزرگ‌ترین بازیکن دنیا در اینجا برای لیگ ما و اکوسیستم فوتبال در آمریکا چشمگیر خواهد بود. لیونل مسی به این کشور می‌آید تا جام ببرد و تغییر ایجاد کند.»

احتمالا مسی در روز اولین بازی‌اش برای اینتر چندان غریبه نخواهد بود و سرخیو بوسکتس، هم‌تیمی سابقش در بارسا نیز با پیراهن اینترمیامی در کنار او خواهد ایستاد. انتظار می‌رود خبر انتقال بوسکتس به این تیم آمریکایی تا اوایل هفته آینده رسمی شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها