کد خبر: 681465
تاریخ انتشار :

زنده از روتردام، فرصت آخر را نسوزانید: هلند - ایران

امروز آخرین امیدهای ایران برای حفظ امیدهای صعود به مرحله نهائی لیگ ملت‌هاست.

زنده از روتردام، فرصت آخر را نسوزانید: هلند - ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، والیبال ایران یکی از سخت‌ترین دوره‌های خود را طی سالیان اخیر تجربه می‌کند. کار تیم بهروز عطایی با شکست در هفته اول آغاز شد و تیم ملی فقط موفق شد چین را از پیش رو بردارد.

امیدوار بودیم که همچون لیگ ملت‌های سال گذشته در هفته دوم اوضاع برای ملی‌پوشان تغییر کند اما نه تنها وضعیت بهتر نشد که حالا فشارها روی تیم چند برابر هم شده است. ملی‌پوشان شروع خوبی در هفته دوم داشتند و آلمان را شکست دادند اما باخت به دو قدرت بزرگ یعنی ایتالیا و آمریکا با توجه به اتفاقاتی که در این دو نبرد افتاد، انتقادات از تیم عطایی را به بالاترین حد ممکن رساند.

تیم ملی والیبال ایران امروز در آخرین مسابقه خود در چارچوب هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف میزبان می‌رود. تیمی که تحت هدایت روبرتو پیازا، سرمربی ایتالیایی تحول بزرگی را در سال‌های اخیر تجربه کرده است.

این مسابقه تقریبا شانس آخر تیم ملی والیبال برای حفظ امیدهای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها خواهد بود و شکست در آن می‌تواند این رویا را به  طور کامل نابود کند.

لیست تیم ملی والیبال ایران

سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، میثم صالحی

لیست تیم ملی والیبال هلند

وسیل کِمنیک، کورنبلک، مارتین ون گاردرن، تایس تر هورست، سیل میجس، ژیس ژورنا، فابیان پلاک، بنی تویینسترا، نیمر عبدالعزیز، ووتر ترمات، میشل پارکینسون، روبرت آندرینگا، توان ویلتنبورگ و نیلز لیپکِه

 پوشش زنده خبری

03 تیر 1402 ساعت 15:07

جدال امروز میان تیم‌های ملی ایران و هلند، چهارمین تقابل دو تیم در طول تاریخ محسوب‌ می‌شود که تاکنون در دو مسابقه هلندی‌ها پیروز میدان بودند و در یک دیدار در سال 2021 هم ایران طی سه ست حریف را شکست داده است.

03 تیر 1402 ساعت 14:47

اتحاد ملی‌پوشان برای پایان دادن به روند ناامید کننده

03 تیر 1402 ساعت 14:35

جلسه آنالیز هلند صبح امروز در اردوی تیم ملی برگزار شد.

03 تیر 1402 ساعت 14:29

برنامه امروز رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها