کد خبر: 681782
تاریخ انتشار :

بعد از جدایی: نظر همسر گون دوگان تغییر کرد!

همسر ایل کای گون دوگان از عشقی که شهر منچستر به آن‌ها نثار کرده تشکر کرد، در حالی که چند ماه پیش حرف دیگری می‌زد.

بعد از جدایی: نظر همسر گون دوگان تغییر کرد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز خبر خرید ایلکای گوندوگان را تایید کرد. هافبک آلمانی بعد از هفت سال بازی در منچسترسیتی و بردن 12 جام مختلف، با قراردادی دو ساله به بارسلونا پیوسته است.

او و همسر 28 ساله‌اش، سارا، به زودی از شهر منچستر به کاتالونیا می‌روند تا بخش جدیدی از زندگی‌شان را شروع کنند. در این بین، سارا که مجری تلویزیونی هم هست، پیام سرشار از احساس را روی اینستاگرامش گذاشت.

او نوشت: «تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که منچستر، از تو ممنونم، به خاطر این همه عشقی که نثار ما کردی و از دوستان‌مان هم ممنونم. دلم برای خانواده‌ام در منچسترسیتی تنگ خواهد شد.

من بدون هیچ توقعی وارد منچستر شدم و حالا به عنوان همسر، مادر و با داشتن بهترین دوستانی که می‌توانستیم آرزویش را داشته باشیم، می‌روم. رویای بردن لیگ قهرمانان را داشتم اما آن چه اتفاق افتاد بیش از چیزی بود که رویایش را داشتم، همه در قلب من خواهید ماند.

ایلکای من، تو شگفت‌انگیز بودی و در تک‌تک بازی‌ها به تو افتخار می‌کردم. کاپیتان سه‌گانه تا ابد!» این در حالی است که سارا همین چند ماه پیش از این گلایه کرده بود که هیچ جای خوبی برای غذا خوردن در شهر منچستر نیست و از «غذاهای وحشتناک» آن خسته شده است. او گفته بود همه غذاها «یخ‌زده هستند» و رستوران‌ها فقط دنبال پول هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها