کد خبر: 681904
تاریخ انتشار :

فینال چم پی ون ز لیگ زنان به پرتغال رسید

یوفا اعلام کرد ورزشگاه ژوزه آل وا لا ده شهر لیسبون به عنوان میزبان لیگ قهرمانان زنان اروپا در سال 2025 انتخاب شده است.

فینال چم پی ون ز لیگ زنان به پرتغال رسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در جلسه امروز کمیته اجرایی یوفا که در شهر نیون سوئیس برگزار شد یکی از بندهای صورت‌جلسه انتخاب میزبان‌ فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا در سال 2025 و همچنین میزبان‌های لیگ کنفرانس زنان اروپا در سالهای 2024 و 2025 بود.

یوفا اعلام کرد میزبانی چمپیونزلیگ زنان 2025 به شهر لیسبون پرتغال اهدا شده و این مسابقه در ورزشگاه ژوزه آلوالاده برگزار خواهد شد. آخرین بار که شهر لیسبون میزبان فینال این تورنمنت بود به فصل 14-2013 برمی‌گشت که ولفسبورگ آلمان با پیروزی مقابل تیرسوی سوئد به قهرمانی رسید.

در جلسه امروز کمیته اجرایی یوفا همچنین مقرر شد که فینال لیگ کنفرانس زنان اروپا در سال 2024 در استادیوم هاگیا سوفیای شهر آتن برگزار خواهد شد. فینال لیگ کنفرانس زنان 2025 هم شهر وروسلاو لهستان خواهد بود.

البته یوفا اعلام کرد با توجه به اینکه استادیوم هاگیا سوفیای شهر آتن تا کنون میزبان هیچ رقابت بین‌المللی نبوده میزبانی‌اش فعلا به حالت مشروط است و هیئتی از سوی یوفا تا نوامبر 2023 بررسی‌های بیشتر را درباره این استادیوم انجام داده و در صورت موافقت این هیئت میزبانی به صورت قطعی به این استادیوم در پایتخت یونان اهدا خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها