کد خبر: 682081
تاریخ انتشار :

سیمئونه چشم دیدن این بازیکن را ندارد

ژوائو فلیکس در زمستان سال گذشته با موافقت دیگو سیمئونه از اتلتیکو به چلسی رفت اما او دوباره برگشته در حالی که هیچکدام چشم دیدن یکدیگر را ندارند.

سیمئونه چشم دیدن این بازیکن را ندارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس یک بار دیگر سوژه مهم نقل و انتقالات تابستانی اتلتیکو است. آینده او مبهم است و پس از یک نیم فصل حضور قرضی در چلسی به اتلتیکو برگشته اما نه او خواهان ماندن است و نه دیگو سیمئونه تمایل به حفظ ستاره پرتغالی دارد. از 9 روز دیگر تمرینات پیش فصل اتلتیکو شروع می‌شود و اگر ژرژ مندس (ایجنت) نتواند برای ژوائو در این مدت تیمی پیدا کند، این بازیکن دوباره باید با سیمئونه ملاقات کند.

در قرارداد ژوائو با چلسی بند خرید دائمی وجود نداشت اما اگر مائوریسیو پوچتینو به عنوان مربی جدید آبی‌ها به حفظ ژوائو علاقه نشان می‌داد، اتلتیکو از مذاکره برای این بازیکن استقبال می‌کرد. اتفاقی که رخ نداد. در حال حاضر هیچ پیشنهادی برای ژوائو به اتلتیکو نرسیده و به نظر او باید خودش را آماده کند تا بار دیگر زیر نظر سیمئونه قرار بگیرد.

البته بازگشت ژوائو به این معنا نیست که مندس به دنبال راه حل و مقصدی برای این بازیکن نخواهد بود. او گران‌ترین بازیکن تاریخ اتلتیکو است و باشگاه مادریدی حاضر نیست به هر قیمتی او را واگذار کند. بله، ژوائو در فهرست فروش قرار دارد اما در حال حاضر نه جدایی او تضمین شده است و نه ماندنش. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها