کد خبر: 682197
تاریخ انتشار :

هری کین-بایرن: تکرار سناریوی لواندوفسکی!

ماجرای هری کین دقیقا همان مسیری را می‌رود که سال گذشته انتقال روبرت لواندوفسکی از بایرن به بارسا طی کرد. با این تفاوت که بایرن سال قبل فروشنده بود و امسال خریدار است.

هری کین-بایرن: تکرار سناریوی لواندوفسکی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ قصد دارد هری کین 29 ساله را از تاتنهام بخرد و جای خالی یک شماره 9 گلزن را در تیم پر کند. نکته جالب اینجاست که ماجرا دقیقا شبیه اتفاقی است که سال گذشته برای روبرت لواندوفسکی افتاد؛ با این تفاوت که حالا بایرن نقش مقابل را ایفا می‌کند!

گزینه اصلی

بولت زیر مجموعهسال گذشته بارسا اعلام کرد که فقط لواندوفسکی را می‌خواهد و تمام تلاشش را برای خریدن او به کار گرفت. بایرن هم امسال فقط روی کین تمرکز کرده و این سیگنال را برای کاپیتان انگلیس فرستاده که فقط تو را می‌خواهیم و تو مهاجم رؤیایی ما هستی.

قرارداد

بولت زیر مجموعهاز قرارداد کین با تاتنهام یک سال مانده، پارسال از قرارداد لواندوفسکی با بایرن هم یک سال مانده بود: این آخرین فرصت است تا باشگاه با فروش بازیکن خودش، پول به دست بیاورد؛ در غیر این صورت او را در تابستان بعد به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد.

سن

بولت زیر مجموعهبارسا پارسال یک مهاجم 33 ساله خرید اما می‌دانست او گلزن قهاری است و لوا 33 گل زد و هشت پاس گل داد تا به تیمش در راه قهرمانی لالیگا کمک کند. بایرن الان می‌داند که 100 میلیون یورو برای خرید یک مهاجم تقریبا 30 ساله رقم زیادی است، اما این را هم می‌داند که کین یک ماشین گلزنی است.

مخالفت رییس

بولت زیر مجموعهاولیور کان، رییس وقت بایرن، درباره فروش لواندوفسکی گفته بود: «ما به او پیشنهاد تمدید دادیم، ولی رد کرد. این حق او است. حقیقت این است که او قرارداد دارد و تا آخرش خواهد ماند.» دنیل لوی، رییس تاتنهام، در انظار این طور واضح حرف نزده، اما تا اینجا گفته که تمام پیشنهادات برای کین را رد خواهد کرد.

حالا باید دید کین موفق می‌شود تاتنهام را که در آن شمایل اسطوره را پیدا کرده، ترک کند و روانه مونیخ شود یا نه؛ ولی تا اینجا که تمام اتفاقات آن شبیه ماجرای انتقال لواندوفسکی به بارسا بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها