کد خبر: 682247
تاریخ انتشار :

شما بگویید: بیرانوند استقلالی می‌شود یا خیر (نظرسنجی)

احتمال پیوستن علیرضا بیرانوند به استقلال، مهمترین خبر نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران است.

شما بگویید: بیرانوند استقلالی می‌شود یا خیر (نظرسنجی)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، از شب گذشته اخبار فوتبال ایران تنها معطوف به یک نام بوده است. علیرضا بیرانوند، سنگربان ملی پوش پرسپولیس که اختلافاتش با مدیریت باشگاه منجر به فسخ قرارداد شد، با پیشنهاد بزرگی از سوی استقلال مواجه شده که در صورت رخ دادن این انتقال، یکی از بزرگترین یاغی های فوتبال کشور راهی تیم رقیب می شود.

بیرانوند که مدعی است طلب چند میلیاردی از پرسپولیس دارد، طی روزهای گذشته جلساتی را با مدیران پرسپولیس برگزار کرد اما صحبت‌های طرفین بی نتیجه بود و در این میان نیز پیشنهاد سنگینی از سوی استقلال به دست سنگربان تیم ملی رسید که باعث شد روند مذاکرات طرفین تغییر کند.

علی بیرو صبح امروز و با حضور در سازمان لیگ، قرارداد خود با پرسپولیس را به صورت رسمی فسخ کرد. او که به دلیل عمل فک قادر به صحبت نبود، جداییش از جمع سرخپوشان را با لایک تأیید کرد، هر چند که بحث پیرامون قانونی بودن یا نبودن این فسخ خود جای بحث دارد.

با وجود اینکه روز گذشته حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال پیشنهاد 95 میلیاردی این باشگاه به بیرانوند را تکذیب کرد، اما اکنون به نظر می رسد او تا پوشیدن لباس تیم رقیب فاصله زیادی ندارد، مگر اینکه در ساعات پیش رو اتفاقاتی رخ دهد که او از حضور در استقلال منصرف شود.

شما مخاطبان ورزش سه نیز می‌توانید در خصوص احتمال پیوستن علیرضا بیرانوند به استقلال، نظر خود را ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به نمایش گذاشته شود. آیا شما فکر می کنید که بیرانوند به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت می دهد و به یکی از بزرگترین یاغی های فوتبال ایران تبدیل خواهد شد یا خیر؟

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها