کد خبر: 682266
تاریخ انتشار :

تصمیم اینتر تغییر کرد: این ستاره را می‌خریم

باشگاه اینتر برای جذب روم لو لوکاکو آماده ارائه قراردادی دایمی به چلسی است.

تصمیم اینتر تغییر کرد: این ستاره را می‌خریم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌های متعدد در ایتالیا مدعی شدند که اینتر این هفته پس از فروش مارسلو بروزوویچ به النصر، پیشنهادی برای جذب روملو لوکاکو از چلسی ارائه خواهد کرد.

ملی پوش کروات قرار است با مبلغ 18 میلیون یورو به باشگاه عربستانی بپیوندد و نراتزوری‌ها قصد دارند از این درآمد برای جذب لوکاکو از چلسی استفاده کنند.

گاتزتا، کوریره دلو اسپورت و توتو اسپورت ادعا می‌کنند که لوکاکو پس از فروش بروزوویچ اولویت اینتر خواهد بود نه داوید فراتسی.

طبق گزارش چاپ شده در روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، اینتر قصد دارد پیشنهادی برای به خدمت گرفتن لوکاکو به صورت قرضی با بند خرید اختیاری یا اجباری به ارزش 30 میلیون یورو ارائه دهد.

اینتر در حال حاضر 9 میلیون یورو برای قرارداد قرضی یک ساله این مهاجم در سال 2022 هزینه کرده است.

طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، چلسی به دنبال مبلغ بیشتر خواهد بود و می‌تواند تا 50 میلیون یورو برای فروش بازیکن بلژیکی درخواست کند.

طبق گزارش این روزنامه، چلسی قبلاً پیشنهاد 45 میلیون یورویی الهلال برای لوکاکو را رد کرده است، بنابراین نراتزوری ممکن است بیش از 30 میلیون یورو برای ادامه همکاری با مهاجم بلژیکی نیاز داشته باشد.

پس از پایان قرارداد قرضی لوکاکو با اینتر گفته می‌شد باشگاه ایتالیایی برنامه‌ای برای ادامه همکاری ندارد اما با توجه به فروش بروزوویچ و منابع مالی که در آینده به دست باشگاه می‌رسد، تصمیم آن‌ها تغییر کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها