کد خبر: 682333
تاریخ انتشار :

شایعات: او مدی، او مدی، چه خوب کردی او مدی!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات: او مدی، او مدی، چه خوب کردی او مدی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

13 تیر 1402 ساعت 11:15

منچسترسیتی که دیده یوشکو گواردیول خودش دوست داره بره واسشون بازی کنه، فکر کرده برگ برنده دستشه و یه پیشنهاد 75 میلیون یورویی داره اما لایپزیش گفته برو عمو، این بچه رو بندازیم تو جوب، این قیمت بهتون نمی‌دیم، اگه می‌خواینش باید 100 بدین حداقل. 

13 تیر 1402 ساعت 10:59

یه عکس از فیرمینو تو تست پزشکی الاهلی هم اومده و اگه مثل قضیه حکیم زیاش نشه، یکی دیگه از انتقال‌های بزرگ عربستانیا تیک می‌خوره. خدایی خیلی عجیب داره می‌شه لیگ عربستان و و بازی کردن جلوی تیماشون خیلی ترسناک‌تر از قبل.

13 تیر 1402 ساعت 10:36

بعد از اینکه سزار آسپلیکوئتا اینتری‌ها رو قال گذاشت و تصمیم گرفت بره اتلتیکو مادرید، اینتر الان افتاده دنبال خرید مریح دمیرال آتلانتا که یه وقتی هم تو یوونتوس بازی می‌کرد. البته فعلا گذاشتنش تو آب نمک تا اول تکلیف لوکاکو و فراتسی رو مشخص کنن، بعد برن سر این انتقال.

13 تیر 1402 ساعت 10:31

سلام به همگی؛ به‌به، دیروز واقعا ترکوندین و رکورد زدیم و رسیدیم به 230 هزار کلیک. یعنی در روزی که علیرضا بیرانوند الکی شلوغش کرده بود، شما به جای اینکه دنبال خوابیدن درویش تو صندلی عقب ماشین باشین، اومدین اخبار موثق نقل و انتقالات رو از صفحه شایعات دنبال کنین. واقعا دمتون گرم. من روزی رو می‌بینم که به یه میلیون کلیک در روز می‌رسیم. بلند بگووو الهی آآآآآآمین. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها