کد خبر: 682381
تاریخ انتشار :

بزرگترین انتقال تابستان: الماس ناپولی در کمپ یووه

کریستیانو جون تولی امروز به تورین رفت و از کمپ تمرین یوونتوس بازدید کرد تا کارش را به عنوان مدیر ورزشی جدید یووه شروع کند.

بزرگترین انتقال تابستان: الماس ناپولی در کمپ یووه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال قهرمانی ناپولی در سری A معماران بزرگ این موفقیت از تیم جدا شدند. لوچانو اسپالتی، مربی تیم برای یک استراحت یک ساله از فوتبال فاصله گرفت و جونتولی 51 ساله که مدیر ورزشی تیم بود، به یووه ملحق شد.

جونتولی با دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی مذاکرات متعددی را داشت و سرانجام توانست او را راضی کند تا یک سال زودتر از پایان قراردادش از ناپولی برود و به یوونتوس بپیوندد.

جونتولی حالا آماده زندگی جدید خود در یوونتوس است، جایی که باید تیم را در دوره پسا آنیلی بسازد. وظیفه او هم مشخص است: یک تیم جوان درست کند و مجموع حقوقی که یووه به بازیکنان می‌دهد را پایین بیاورد.

جونتولی امروز به تورین رفت و از کمپ تمرین تیم بازدید کرد، جایی که قرار است دفتر کار جدید او باشد. قرار است او امروز قرارداد پنج ساله‌ای را امضا کند و سپس کار روی برنامه یووه در بازار نقل و انتقالات را استارت بزند.

جونتولی در آغاز کارش با مدیران مختلف باشگاه مثل جووانی مانا و فرانچسکو کالوو ملاقات می‌کند اما جلسه با آلگری، مربی تیم به بعد موکول شده است چون آلگری فعلا در تعطیلات به سر می‌برد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها