کد خبر: 682457
تاریخ انتشار :

زنده - روز حساس بیرانوند، استقلال و پرسپولیس!

خبر جدید در مورد علیرضا بیرانوند، تکلیف کار را تا حدی مشخص کرده است.

زنده - روز حساس بیرانوند، استقلال و پرسپولیس!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، 48 ساعت بعد از فسخ قرارداد با پرسپولیس، هنوز علیرضا بیرانوند تیم بعدی خود را انتخاب نکرده تا او همچنان در کانون توجهات فوتبال ایران قرار داشته باشد. دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی روز گذشته مذاکرات دو ساعته را با استقلال داشت و البته پالس‌هایی را هم به رضا درویش داد تا قرارداد جدید با باشگاه پرسپولیس را امضا کند.

با این حال تمام این اخبار و شایعات به یک استوری دو پهلو در اولین ساعات بامداد چهارشنبه منجر شد، جایی که بیرانوند خود را «در آستانه یک تصمیم دشوار» دانست و البته در این استوری، هواداران پرسپولیس را مخاطب خود قرار داد تا همچنان نزدیک به اردوگاه سرخ تلقی شود. با این حال آنچه او در صفحه اینستاگرام خود نوشت، نگرانی هواداران پرسپولیس را هم به دنبال داشته است.

برای سومین روز متوالی، تحریریه "ورزش سه" در گفتگو با منابع مختلف و همچنین با پوشش تحولات میدانی، در تلاش خواهد بود تا اخبار مربوط به ماجرای علیرضا بیرانوند را پوشش دهد.

با ما همراه باشید:

 پوشش زنده خبری

14 تیر 1402 ساعت 14:15

هرخبری در بیرانوند می‌خواهید، حتما درباره عدم قطعیتش فکر کنید. آنچه درباره این دروازه‌بان ملیپوش می‌آید، تا زمانی که روی کاغذ نیاید، چیزی بالاتر از شایعه نیست. با این حال از حرفهای علی امیری معاون باشگاه استقلال مشخص است که تماسهای بیرانوند و استقلال ادامه دارد و احتمالا قراری هم بین طرفین امروز گذاشته شده است.

14 تیر 1402 ساعت 14:10

با انتشار اولین اخبار درباره آغاز تمرینات پرسپولیس، خبرنگاران و هواداران برای حضور در زمین شهید کاظمی برنامه‌ریزی کرده‌اند. ممکن است امروز هیچکس حرف خاصی درباره هیچ موضوعی نزند اما شاید از زبان بدن پرسپولیسی‌ها، به خصوص گل‌محمدی بشود تشخیص داد که زیر پوست باشگاه در این اوقات جنجالی چه می‌گذرد.

14 تیر 1402 ساعت 14:05

اما به اینجا هم برسیم که نرخ واقعی علیرضا بیرانوند باید چه قدر باشد و او چه میزان از پرسپولیس پول بگیرد؟ نظرات خود در پاسخ به این سوال را می‌توانید پای همین مطلب کامنت کنید.

14 تیر 1402 ساعت 14:04

در سومین روزی که فضای نقل و انتقالات فوتبال ایران در دست علیرضا بیرانوند و تصمیم احتمالی اوست، موضوع فسخ قرارداد او با پرسپولیس و جنبه قانونی این مسئله به یک پاسخ مشخص و مطمئن نرسیده است. طبعا این قرارداد بدون مخاطره و دردسر نخواهد بود و همین مسئله می‌تواند یک موضوع منفی در توافق احتمالی بیرانوند با استقلال باشد.

14 تیر 1402 ساعت 14:03

از باشگاه پرسپولیس فعلا هیچ نرمشی در قبال آنچه که بیرانوند انتظار دارد، اتفاق نیفتاده و رضا درویش ذره‌ای بابت پرداخت پول اضافه به این گلر کوتاه نیامده است. جالب اینکه فضای عمومی و هواداری باشگاه پرسپولیس هم بیشتر به نفع مدیرعامل پرسپولیس است و شرایط طوری پیش رفته که انگار بیشتر فعالان فضای مجازی، بیرانوند را سرزنش می‌کنند.

14 تیر 1402 ساعت 13:56

خبرگزاری ایرنا در خبری اختصاصی اعلام کرد که در صورت عدم موافقت باشگاه پرسپولیس با شروط بیرانوند، این بازیکن ساعت 18 برای عقد قرارداد رسمی راهی ساختمان باشگاه استقلال خواهد شد تا قرارداد خود را نهایی کند.

14 تیر 1402 ساعت 12:51

خانی عضو جدید هیئت‌مدیره استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزش سه: «مذاکرات با بیرانوند جریان دارد و آقای امیری و کریمی این موضوع را پیش می‌برند.»

14 تیر 1402 ساعت 12:49

رضا درویش هم اکنون وارد باشگاه پرسپولیس شد تا فعالیت این باشگاه برای روز چهارشنبه رسما آغاز شود.

14 تیر 1402 ساعت 12:34

معاون استقلال حرف آخر را درباره بیرانوند زد: «ما به او گفتیم تا امروز بیشتر برایت واینمیستیم!»

14 تیر 1402 ساعت 12:32

نظر کامل علی امیری معاون استقلال در مورد بیرانوند: ما با آقای بیرانوند مذاکره کردیم و دیشب هم با او صحبت کردیم و آقای نکونام هم شخصا با او صحبت کرد، همین الان هم با او صحبت کردیم. از نظر ما تقریبا تفاهم‌ها شده اما هنوز امضایی نشده. چون خیلی فشار روی او ریختند، از جاهای مختلف و فلان بیسار. حتی خط عوض کرد و دم خانه او رفتند. دیشب تا ساعت یک و نیم شب با او و آقای نکونام صحبت کردیم. توافق با او انجام شده اما اگر بتواند زیر فشار تحمل کند، می‌آید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها