کد خبر: 682528
تاریخ انتشار :

شایعات: اینجا برام نیست دیگه جای موندن!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات: اینجا برام نیست دیگه جای موندن!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

15 تیر 1402 ساعت 11:37

دورتموند می‌خواست جیدون سانچو رو برگردونه اما الان بی‌خیال شدن و گفتن ما خودمون بهترشو داریم و نمی‌خوایمش اصلا. میگن ترزیچ زنگ زده و به سانچو و گفته:"برو که بی‌حقیقتی، تو قلب من جات نیست/ اونقده از تو دور شدم که دیگه پیدات نیست!"

15 تیر 1402 ساعت 11:02

همونطور که انتظار می‌رفت چلسی بعد از  اینکه کلی از بازیکناشو رد کرد، حالا داره قرارداد بازیکنانی باشگاه‌های دیگه رو زیر و رو می‌کنه که ببینه بندی چیزی پیدا می‌شه که با قیمت ارزون بازیکن بخره یا نه. جدیدترین گزینه پائولو دیبالائه که می‌تونن فقط با 12 تا بگیرنش اما رم هم یه راه فرار داره، اینکه دستمزد دیبالا رو ببره بالای 6 میلیون یورو تا این بند غیرفعال بشه!

15 تیر 1402 ساعت 10:23

کریستین پولیشیچ یکی دو تا پیشنهاد از اینور و اونور هم داشت اما پاش رو کرد تو یه کفش که من فقط می‌رم میلان. خودش هم توافق کرده و فقط مونده توافق دو تا باشگاه که اونم داره اوکی می‌شه. 

15 تیر 1402 ساعت 09:50

روزنامه اکیپ تیتر اصلی امروزشو رفته رو ماجرای کیلیان امباپه و صحبتای دیروز الخلیفی و تیتر زده:"التیماتوم". الان توپ تو زمین امباپه‌س و اگه تا یکی دو هفته دیگه تمدید نکنه، باید همین تابستون به فکر اسباب‌کشی باشه.

15 تیر 1402 ساعت 09:41

انتقال آردا گولر به رئال تقریبا قطعی شده؛ با‌ ۲۰ میلیون و یه سری آپشن برای پاداش عملکرد. فلورنتینو پرز شخصا با خود این بچه حرف زده و گفته اگه پسر خوبی باشی، بیشتر هم پول می‌دیم واست.

15 تیر 1402 ساعت 09:36

سلام به همگی؛ آخر هفته‌س و چند تا کامنت جواب بدیم بد نیست:

امیر8787: خداقوت جوان ، حلالت

امیرجان به قول شاعر "جوونیم رفته، صدام رفته دیگه/ گلِ یخ توی دلم جوونه کرده"

رمضی: عالی ولی بی نمک شدیا

رمضی جان بالاخره عالی یا بی‌نمک؟ یاد اینایی افتادم که توی بایوی اینستاگرام می‌نویسن پررو اما مودب!

پسری دروازه‌بان: سلام داداش اسمت چیه

اول تو بگو چی تن‌ته؟!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها