کد خبر: 682590
تاریخ انتشار :

توئیت جنجالی جدید دخیا: ارسال پیام با ای موجی (عکس)

درحالی‌که شایعات زیادی درباره به خدمت گرفتن آندره او نا نا از سوی منچستریونایتد مطرح است، داوید دخیا با انتشار یک توئیت مرموز به این شایعات واکنش نشان داد.

توئیت جنجالی جدید دخیا: ارسال پیام با ای موجی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش درحالی‌که مذاکرات بین منچستریونایتد و داوید دخیا برای تمدید قرارداد او به نتیجه نرسیده بود، او با انتشار یک توییت به طولانی شدن مذاکرات واکنش نشان داد و خبرساز شد.

دخیا تنها به انتشار یک ایموجی درحال خمیازه کشیدن اکتفا کرد تا نشان دهد از طولانی شدن مذاکرات تمدید قراردادش راضی نیست. او امروز بار دیگر توییتی مرموز به همان سبک و سیاق، با تنها یک ایموجی منتشر کرد. به نظر می‌رسد این توییت دخیا واکنش به شایعات اخیر درباره تلاش یونایتد برای جذب آندره اونانا از اینتر است.

تقریبا شکی باقی نمانده که اریک تن‌هاخ به دنبال جذب یک دروازه‌بان شماره یک جدید است و تمایلی به ادامه دادن با دخیا ندارد. ولی مشکل اینجاست که پیشنهادهای یونایتد به اینتر برای جذب اونانا به مراتب پایین‌تر از میزانی است که نراتزوری حتی حاضر به مذاکره بشود.

دروازه‌بان اسپانیایی 32ساله منچستریونایتد بی‌صبرانه منتظر است تا تکلیف او با منچستریونایتد روشن شود. شیاطین سرخ از 12 جولای اردوی پیش‌فصل خود را رسما آغاز می‌کنند و دخیا می‌خواهد تا پیش از آن تاریخ تکلیف خود را بداند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها