کد خبر: 682703
تاریخ انتشار :

من اشتباه کردم اما کون ته آبرویم را برد

ری چا رل یس ون، مهاجم تاتنهام، فاش کرد بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان به دست میلان، آنتونیو کون ته دو ساعت او را سرزنش کرده است.

من اشتباه کردم اما کون ته آبرویم را برد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ریچارلیسون بعد از بازی با میلان، یک مصاحبه داغ کرد و گفت این فصل برای او "گند" بوده چون فرصت زیادی برای بازی نداشته است و تاکید کرد باید برابر میلان بازیکن ثابت می‌بود، نه یک تعویضی دیرهنگام.

کونته، مربی تیم، روز بعد او را "خودخواه" خواند و دو ماه بعد هم از تاتنهام رفت. به نظر می‌رسد کونته همان‌طور که جلوی رسانه‌ها به او تاخته، در رختکن هم همین کار را با مهاجم برزیلی کرده است.

ریچارلیسون گفت: «اشتباه کردم که آن مصاحبه را انجام دادم و گفتم باید بیشتر بازی کنم. بعدا عذرخواهی کردم و گفتم می‌تواند من را تنبیه کند. او با عصبانیت با من حرف زد و تقریبا دو ساعت جلوی همه آنهایی که آنجا بودند، من را سرزنش کرد.»

ریچارلیسون برای برزیل در جام جهانی درخشید، اما در تاتنهام نتوانست چندان موثر باشد. حالا او امیدوار است بتواند این فصل بازی‌های خوبی انجام دهد و سرانجام به باشگاه رؤیاهایش برود.

او قبلا گفته بود: «رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست و هر بازیکنی می‌خواهد پیراهن آنها را بپوشد. اما من باشگاه دارم، قرارداد دارم و باید ثابت کنم چرا تاتنهام من را با قیمت بالایی خریده است. اما هر بازیکنی رؤیای بازی در رئال مادرید را دارد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها