کد خبر: 682801
تاریخ انتشار :

سخت‌ترین روزهای ستاره جوان: از VNL تا قهرمانی جهان

بحرین آخرین حریف تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان در دو جلسه آنالیز شد.

سخت‌ترین روزهای ستاره جوان: از VNL تا  قهرمانی جهان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، امروز منامه بحرین در سومین روز از مسابقات قهرمانی جهان، شاهد مسابقه سرنوشت‌سازی برای تیم کشورش است.

بحرین ساعت 20:30 با تیم ملی جوانان ایران بازی دارد که این بازی برای هر دو تیم اهمیت ویژه‌ای دارد.

ایران حضورش را در جمع هشت تیم مرحله دوم قطعی کرده، اما برای سرگروهی به پیروزی در بازی مقابل بحری نیاز دارد. بحرین هم برای صعود محکوم به پیروزی در این مسابقه است.

کادر فنی تیم ملی جوانان ایران برای پیروزی در بازی امروز همه پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌اند. آنها بازی‌های روزهای قبل بحرین را در دو جلسه صبح و بعد از ظهر برای بازیکنان آنالیز کرده و راه‌های شکست این تیم را از نظر تئوری مرور کردند.

این درحالی است که از بامداد امروز (یکشنبه، 18 تیر) یک نفر به تیم ایران اضافه شد. ساعت دو بامداد به وقت منامه، پوریا حسین‌خانزاده وارد بحرین شد. او که با تیم ملی بزرگسالان در لیگ ملت‌ها حضور داشت، بعد از بازی با بلغارستان راه منامه را پیش گرفت.

خانزاده بعد از چند ساعت استراحت، همراه تیم صبحانه خورد و در جلسه‌های آنالیز شرکت کرد. طبق صحبت‌های قبلی غلامرضا مومنی‌مقدم، سرمربی تیم ملی جوانان ایران، خانزاده در بازی با بحرین همراه تیم است، اما به خاطر سفر طولانی و جلوگیری از مصدومیت احتمالی بازی نمی‌کند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران روزهای گذشته تیم‌های تایلند و تونس را در مرحله اول مسابقات قهرمانی جهان شکست دهد و در حال حاضر با 5 امتیاز صدرنشین گروه اول است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها