کد خبر: 682804
تاریخ انتشار :

وعده سرمربی جدید امارت: جام ملت ها، بعد جام جهانی!

پائولو بن توی پرتغالی که رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امارات انتخاب شد در مراسم معارفه‌اش گفت برای کار کردن در پروژه‌ای بلندمدت به این کشور آمده است.

 وعده سرمربی جدید امارت:  جام ملت ها، بعد جام جهانی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال امارات امروز رسما از امضای قراردادی 3ساله با پائولو بنتو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور خبر داد. او جانشین رودولفو آروابارنای آرژانتینی شد.

اماراتی‌ها از پائولو بنتو خواسته‌اند در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی جام ملتهای آسیای 2024 گذاشته و تیمش را برای تبدیل شدن به یک مدعی در این تورنمنت آماده کند. بعد از آن هم هدف مهم دیگر اماراتی‌ها صعود به جام جهانی 2026 خواهد بود.

پائولو بنتو که پیش از این هدایت تیم ملی کره جنوبی را بر عهده داشت بعد از جام جهانی 2022 از این تیم خداحافظی کرد. از سوی دیگر اماراتی‌ها هم از چند ماه پیش با سرمربی آرژانتینی تیم ملی کشورشان خداحافظی کرده بودند و مشغول مذاکره با نامزدهای هدایت تیم ملی کشورشان بودند.

بعد از اعلام رسمی انتخاب پائولو بنتو به عنوان سرمربی امارات او در یک نشست خبری شرکت کرد تا به هواداران اماراتی معرفی شود. بنتو در این نشست که در محل فدراسیون فوتبال امارات برگزار شده بود گفت:" ما یک پروژه بلندمدت داریم ولی مهم است که خوب استارت بزنیم. ژانویه آینده باید در یک تورنمنت بسیار مهم شرکت کنیم: جام ملت‌های آسیا. بعد از آن هم یک وظیفه مهم دیگر داریم و باید در رقابتهای انتخابی جام جهانی 2026 خوب کار کنیم و جواز صعود به جام جهانی را به دست بیاوریم".

سرمربی پرتغالی امارات در ادامه گفت:" من برای پروژه قبلی و اشخاصی که قبل از من با تیم ملی کار کرده‌اند احترام قائلم. منصفانه نیست که بخواهم درباره همکارم صحبت کنم. می‌دانم که صعود به جام جهانی مهم‌ترین هدف ما است ولی نباید این را فراموش کنیم که این موفقیت در تاریخ امارات یک بار به دست آمده و بنابراین صعود کار ساده‌ای نخواهد بود. می‌دانم که با سیستم جدید صعود به جام جهانی شرایط متفاوت خواهد بود ولی ما می‌دانیم که از طرف هواداران تحت فشار خواهیم بود. این بخشی از بازی است".

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها