کد خبر: 683750
تاریخ انتشار :

شایعات: در انتظار امضای نهائی!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات: در انتظار امضای نهائی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شایعات: در انتظار امضای نهایی!

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

29 تیر 1402 ساعت 12:09

بورنموث به بازیکن مجارستان خریده به اسم میلوش کِرکِز که خبر خیلی مهمی نیست اما این ژستی که طرف واسه عکس رونمایی گرفته، عالیه! بچه تو که واسه بورنموث بلندگو دستت گرفته، اگه بری رئالی، بارسایی، جایی، دیگه خدا رو بنده نیستی!

29 تیر 1402 ساعت 11:46

حالا یه تابستون که هیچ خبری در مورد رفتن نیمار از پی‌اس‌جی نیست، مصاحبه کرده گفته من قرارداد دارم و می‌خوام بمونم! داداش کسی با تو کاری نداره که! بمون، هر وقت هم خواستی مصدوم بشی که به تولد آبجی کوچیکه برسی، خیالی نیست، راحت باش!

29 تیر 1402 ساعت 11:03

الهلال می‌خواد مالکوم رو از زنیت سن‌پترزبورگ بخره و اونقدر جدی شده که الریاضیة امروز یه صفحه کامل در موردش رفته. تیتر اصلی‌ش هم در مورد اینه که ۴۰ سال بعد از اینکه الهلال رولینو رو از کورینتیانس خرید، الان دوباره دارن یه بازیکن برزیلی می‌گیرن که فوتبالش رو از همین باشگاه شروع کرده.

29 تیر 1402 ساعت 10:54

جردن هندرسون که توی بازی دوستانه دیروز لیورپول بازی نکرد، انگار کلا خداحافظی کرده با همه و کمپ تیم اومده بیرون. احتمالا سه چهار روزی طول بکشه انتقالش رسمی بشه و باید تا وسطای هفته آینده منتظر بمونیم.

29 تیر 1402 ساعت 10:52

نیوکسل این تابستون داره خیلی خریدای خوبی می‌کنه و بعد از ساندرو تونالی، الان هاروی بارنز رو دارن با ۴۰ تا از لستر می‌گیرن. اینجوری می‌تونن آلن سنت ماکسیمین رو هم بفروشن به عربستانیا و خلاص.

29 تیر 1402 ساعت 10:29

النصر قشنگ قرارداد رو با قرارداد روشن می‌کنه. هنوز انتقال الکس تلس رو نهایی نکردن که واسه خریدن موسی دیابیِ لورکوزن اقدام کردن. این وسط استون ویلا هم یه پیشنهادی داده و لورکوزن هم بعیده جلوی یه پیشنهاد خوب مقاومت کنه.

29 تیر 1402 ساعت 10:25

دیووک اوریگی و آنته ربیچ تو فهرست میلان برای تور پیش فصل قرار نگرفتن و این یعنی خداحافظ همین حالا. اگه زودتر واسه‌شون مشتری پیدا بشه، شاید از اونور انتقال مهدی طارمی هم یه تکونی بخوره و پیش بره.

29 تیر 1402 ساعت 10:23

سلام به همگی؛ دیروز بازار یه تکونی خورد و چند تا انتقالی که همین جوری رو هوا مونده بود و هر روز می‌نوشتیم در موردش، نهایی شد. الان انتقالایی که منتظرشیم رفتن ریاض محرز به الاهلی‌، جردن هندرسون به الاتفاق، و نهایی شدن انتقال آندره اونانا به منچستریونایتده.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها