کد خبر: 683764
تاریخ انتشار :

نی مار: ما هم مثل کهکشانی های رئال جواب ندادیم

نی مار در مورد ناکامی مثلث مخوف پی اس جی در دو فصل گذشته حرف زد و اینکه کنار هم نتوانستند برای تیم موفق عمل کنند.

نی مار: ما هم مثل  کهکشانی های رئال جواب ندادیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم کهکشانی پی اس جی نتوانست با لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه به مهمترین هدفش یعنی فتح لیگ قهرمانان برسد و فصل گذشته نیز تنها موفق به قهرمانی در لیگ شد. با جدایی مسی و رفتنش به اینتر میامی، حالا در پاریس تنها نیمار و امباپه باقی مانده اند و البته وضعیت امباپه نیز نامشخص است.

گزارشگرنیمار در مورد دلیل ناکامی پی اس جی علی رغم داشتن یک مثلث مخوف گفت: «تیم کهکشانی رئال با رونالدو نازاریو، زیدان، فیگو و بکام هم نتوانست قهرمان چمپیونزلیگ شود. گاهی واقعا با بهترین های دنیا هم نمی شود. 

من، مسی و امباپه مستقلا از بهترین‌های دنیا هستیم و همه این را می دانستند اما متاسفانه در کنار هم جواب ندادیم. این مثلث انگار برای ما خوب و مناسب نبود. هدف ما فتح همه جام ها بود و در ابتدای فصل با همین انگیزه کار را شروع می کردیم ولی همیشه شرایط آن طوری که شما می خواهید پیش نمی رود.»

گزارشگرنیمار سپس در مورد جدایی مسی گفت: «من از قبل می‌دانستم او به اینتر میامی خواهد رفت. مسی همه چیز را در فوتبال اروپا برد و خانواده او در دو سال اخیر رنج زیادی کشیدند. انتقال او از بارسا به پی اس جی حواشی زیادی داشت که به اطرافیان لئو نیز ضربه زد. درک می کنم که دوست داشت به تیمی برود که حاشیه نداشته باشد و بتواند سال‌های پایانی فوتبالش در آرامش باشد. به خانواده او در میامی بسیار خوش خواهد گذشت.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها